Klacht: Mislukte wimperextensions

op 15 september 2016 over Hairsalon Felice in de categorie Kappers

In juli heb ik wimperextensions laten zetten bij Felice Hairsalon.
Ze hebben het gezet met veel te veel lijm en ze zaten ook voor mijn ogen. Het zag er werkelijk niet uit!
(zie foto\’s)
Het heeft me 1 paar maandlenzen gekost omdat ze niet van te voren zeiden dat ik geen lenzen moest dragen tijdens de behandeling.
Ik heb 4 dagen hoofdpijn gehad en 1 vrije dag opgenomen van werk omdat ik me niet kon vertonen.
Uiteindelijk na wat mailverkeer en het zien van de foto\’s heeft de manager toegezegd dat ze het geld zou terugstorten. Na ruim 3 weken zei ze dat ze het geld niet had teruggestort omdat ze met vakantie was en het alsnog zou doen. Na een aantal dagen zei ze dat ze het geld niet terug zou storten omdat ze met de behandelaarster had gesproken en die zei dat de wimpers goed waren aangebracht. Ze bood me in plaats van geld een haarbehandeling aan, maar die durf ik natuurlijk niet aan omdat ik geen vertrouwen heb in de salon.

Het gaat met nu niet om het geld maar meer om genoegdoening.
Het zou fijn zijn als ik het geld van hun terug zou krijgen (39,99) maar ik zou ook graag de manier van hun behandeling willen openbaren en de manier waarop ze met klachten omgaan.

Alle klachten die gemeld zijn door PPHN