Klacht: mislukte levering, kan niet inloggen om andere levertijd in te stellen

TomvD op 15 december 2021 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Vandaag bericht ontvangen dat UPS mij heeft gemist terwijl er mensen thuis waren. Dat kan, maar de levering wordt opnieuw geprobeerd op WOENSDAG terwijl het vandaag MAANDAG is en ik DINSDAG een thuiswerkdag heb afgesproken omdat dat de oorspronkelijke leverdag was.

Maargoed, ik naar UPS site om proberen een ander levermoment in te stellen. Kan ik niet inloggen, terwijl ik in november nog succesvol had ingelogd met exact dezelfde gegevens. Is er iets mis met mij password? Klopt de gebruikersnaam niet? Probeer ik de gebruikersnaam opnieuw op te halen, die was dus inderdaad wat het altijd al was. Dan password opnieuw instellen. Nee hoor: We are sorry, the application encountered an error during processing. dus kom mijn account niet in.

Dus wil ik contact opnemen met UPS via email want het is te laat om te bellen. Maar dan moet ik ingelogd zijn…. En dat gaat niet.

Nou maar hopen dat de bestelling woensdag op tijd komt want ik ben er ’s avonds niet. Oh, ik heb ook nog iets van buren, ooit wel eens aan gedacht? Dan kan heh, afleveren bij de buren is geen probleem in deze buurt. We nemen allemaal wel eens pakketjes voor elkaar aan.

the next business day is DINSDAG als het vandaag MAANDAG is
en hou je aan de afspraken OF laat me weten dat het pakketje EERDER wordt geleverd, want die update heb ik ook niet ontvangen.
en zorg ervoor dat je site gewoon werkt zodat ik kan inloggen en een andere tijd kan instellen.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

Bericht van UPS

1 maand geleden - Beste Tom, Bedankt voor uw bericht. Wat spijtig om te horen dat dit zo is gegaan.Ons excuses hiervoor. Het is namelijk zo dat het beleid aangepast werd en de wachtwoorden nu 12 karakters moeten tellen ipv 8. U kunt zelf uw wachtwoord wijzigen/resetten. De volgende link geeft wat meer info en kan u hierbij helpen. https://www.ups.com/nl/nl/campusship-support/manage-users-faq.page issues met account Lukt het niet, kunt u contact opnemen met de technische afdeling hierover op 31 (0) 20 50 40 602. Kunt u ons ook uw tracking nummer van het pakket sturen? Dan kunnen we de zending inzien. Graag horen we van u terug. Met vriendelijke groet, UPS Customer Service Belgium The Netherlands

Reactie van de melder van de klacht TomvD

1 maand geleden - Beste UPS, Mijn oorspronkelijke wachtwoord had 13 karakters Ik kan ook helemaal niet een nieuw wachtwoord instellen, bij het plaatsen van dat verzoek krijg ik de eerdergenoemde foutmelding. De trackingcode is 1ZAY26226817183223 en staat nu voor aflevering op Woensdag. Dan graag vóór 17:00 Het briefje van 'gemiste aflevering' is geheel niet ingevuld trouwens. Het is een leeg briefje. En hoe Woensdag 'the next business day' is ten opzichte van maandag is ook een raadsel.

Reactie van de melder van de klacht TomvD

1 maand geleden - Het pakketje is zojuist afgeleverd. De bezorger vertelde dat dit pakket niet bij de buren afgegeven mocht worden en dat daarom dus niet is gedaan. Dan klopt dus de aankondiging dat de levering op woensdag zou plaatsvinden weer niet :) En inloggen/password resetten op UPS lukt dus ook niet. Wel fijn om het pakketje te hebben.

UPS

Heeft op 15 december 2021 om 12:31 geantwoord

Beste Tom,

Bedankt voor uw bericht.

We zijn blij om te horen dat het pakket geleverd is.
Lukt het nog niet met inloggen, kunt u contact opnemen met de technische afdeling hierover op
31 (0) 20 50 40 602.

UPS Customer Service
Belgium The Netherlands

TomvD

Heeft op 15 december 2021 om 12:39 geantwoord

We are sorry, the application encountered an error during processing.

Alle klachten die gemeld zijn door TomvD