Klacht: mislukte deblokkade van simkaart

op 09 juli 2012 over Simpel in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Nadat het belplafond bereikt is zou er per 1 juli weer deblokkering plaatsvinden. Nu zegt simpel dat er een technisch probleem is waarvan ze niet eens kunnen aangeven tot hoe lang dit gaat duren.De kosten lopen gewoon door.
Geen dienst maar gewoon betalen. Schandalig dat dit zo lang duurt en je geen duidelijke informatie krijgt + een nette oplossing.
Ik vind het ook niet kunnen dat ze nog nieuwe abonnementen aansluiten, dit gaat gewoon door (0800 1418 binnen 1 minuut zijn ze dan opeens wel bereikbaar om nog meer geld op te strijken), terwijl hun systeem technisch niet werkt op dit moment.Lijkt me netjes dat ze dit ook tijdelijk stopzetten, iets verkopen wat niet werkt moet niet kunnen!!!!!!!!

Gewenste Oplossing:

Gewenste oplossing

Geld terug van het niet kunnen gebruik maken zolang als probleem niet opgelost is. En vergoeding voor prepaid beltegoed van € 20,-- per maand zolang probleem niet is opgelost

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Simpel in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Simpel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Simpel

Heeft op 01 november 2012 om 14:41 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste klant,

Uw klacht is inmiddels een aantal maanden oud. Zeer waarschijnlijk hebben wij uw klacht reeds opgelost, maar is deze niet afgemeld op klacht.nl. In overleg met klacht.nl zetten we alle verouderde klachten op opgelost aangezien wij niet op klant kunnen zoeken in dit forum. Is uw klacht nog niet opgelost, dan vragen wij u deze opnieuw aan te melden (vermeld s.v.p. uw Simpel telefoonnummer en/of klantnummer). Wij nemen uw klacht dan zo snel mogelijk in behandeling.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door plantsoen10S