Klacht: mislukte deblokkade van simkaart

op 09 juli 2012 over Simpel in de categorie Mobiele Telefonie

Nadat het belplafond bereikt is zou er per 1 juli weer deblokkering plaatsvinden. Nu zegt simpel dat er een technisch probleem is waarvan ze niet eens kunnen aangeven tot hoe lang dit gaat duren.De kosten lopen gewoon door.
Geen dienst maar gewoon betalen. Schandalig dat dit zo lang duurt en je geen duidelijke informatie krijgt + een nette oplossing.
Ik vind het ook niet kunnen dat ze nog nieuwe abonnementen aansluiten, dit gaat gewoon door (0800 1418 binnen 1 minuut zijn ze dan opeens wel bereikbaar om nog meer geld op te strijken), terwijl hun systeem technisch niet werkt op dit moment.Lijkt me netjes dat ze dit ook tijdelijk stopzetten, iets verkopen wat niet werkt moet niet kunnen!!!!!!!!

Gewenste oplossing

Geld terug van het niet kunnen gebruik maken zolang als probleem niet opgelost is. En vergoeding voor prepaid beltegoed van € 20,-- per maand zolang probleem niet is opgelost

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Simpel in behandeling genomen

Simpel