Klacht: mislukken prepaid registratie

op 05 juli 2012 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Tele2 in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Tele2 een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Tele2

Heeft op 06 juli 2012 om 14:34 geantwoord

Geboden Oplossing:

Vervelend dat het niet lukt om een prepaidregistratie te doen. Wanneer dit online niet lukt wordt de klant geadviseerd contact op te nemen met de klantenservice via http://www.tele2.nl/klantenservice.html Bij de klantenservice kan er direct naar de registratie gekeken worden. Daarnaast is er ook de optie om online een vraag te stellen op het forum: https://forum.tele2.nl/ Op het forum zijn gebruikers en medewerkers aanwezig om elkaar te helpen.

Alle klachten die gemeld zijn door barbarasamsung