Klacht: Misleiding van (vaste) klanten

op 05 mei 2017 over Corendon in de categorie Online Reisbureaus

Wij hebben als gezin voor dit jaar drie vakanties geboekt bij Corendon. Wij gaan al 6 jaar met Corendon naar Turkije. De laatste jaren zijn er continu afwisselende problemen. Vorig jaar zijn we na een gesprek met Dhr. Uslu (directie) zonder problemen op vakantie geweest. Vorige week werden we gemaild dat de eerste reis van dit jaar op een andere dag vertrekt omdat het toestel niet vol zit. Dat vonden wij nog aannemelijk vanwege de situaties zoals die momenteel in Turkije zijn waardoor klanten wegblijven of andere bestemmingen kiezen. Na overleg besloten om i.p.v. 29 mei op 31 mei te vertrekken vanuit Eindhoven. Na deze overeenkomst, verschijnt twee dagen na deze afspraak de wijziging op het scherm dat de vlucht vanuit Eindhoven vertrekt, maar via Amsterdam zal vliegen (17 minuten vliegen). Dat is geen probleem, echter vliegen we om 09:10 uur, en zouden volgens de informatie van Corendon om 16:10 uur landen in Antalya. Dus een vlucht van 03:45 uur + 17 minuten duurt ineens 06:00 uur (tijdsverschil Turkije meegerekend). Hiermee misleid Corendon haar klanten, en wij zien dit als vertraging. De vakantie is door het continu klantje pesten wat Corendon doet al aardig verpest. Graag zouden wij een vergoeding zien voor de ontstane vertraging. Anders is dit voor ons Helaas het laatste jaar via Corendon. Wij zijn er klaar mee. We gaan op vakantie voor onze ontspanning maar die word vooraf al dusdanig verpest. Ben benieuwd of Corendon hier wel op reageerd, want na continu 45 minuten aan de telefoon te wachten voordat je iemand aan de lijn krijgt of zoals nu al meerdere keren gebeurd is dat de verbinding verbroken word, hebben wij daar de hoop ook al in opgegeven. Echt balen dit. Juist in de tijd dat het slecht gaat met de reizen naar het land waar je het meeste boekingen bij deze maatschappij op verwacht gaan zijn zo misleidend en teleurstellend met hun klachten om.

Wij zijn tevreden indien Corendon een schadevergoeding betaald aan ons voor de naderende vertraging van 15% op het door ons betaalde reisbedrag van de reis van 31 mei 2017.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Corendon

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Corendon nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door GPKemer