Klacht: misleiding/teleurstellend/smeerlapperij/ frauduleuze praktijken .

jj vd walle op 06 september 2021 over Fletcher Hotels in de categorie Hotels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Het is zeer jammer en hinderlijk als je een fletcher hotelbon krijgt van je kinderen en deze wil verzilveren .Dan zie je ineens dat van alle hotels de komende twee maanden die je kan boeken al vol/gereserveerd zijn en hier geen boeking plaats kan vinden .Terwijl , als je op de site van fletcher kijkt bij de hotels en kamers dat deze gewoon te boeken zijn .Maar dus niet met een cadeau kaart .
Wij zijn daarom ook zeer teleurgesteld in deze organisatie.

Gewenste Oplossing:

Stel de kamers ter beschikking , zij komen zelf met deze actie en er zijn mensen die hiervoor betaald hebben !

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Fletcher Hotels

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Fletcher Hotels nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door jj vd walle