Klacht: misleiding reistijden

op 15 augustus 2016 over Corendon in de categorie Online Reisbureaus

We hebben op 26 april bij Corendon een reis geboekt naar Portugal. Volgens de boekings informatie vertrokken we terug naar Amsterdam
op 5 september 18.25. Heen gingen we op 29/8 om 15.15. Er stond dat de tijden konden wijzigen maar in beginsel zijn de tijden die worden vermeld definitief dus namen we die melding aan als kennisgeving.
Toen we via de mail onze tickets kregen toegestuurd zagen we tot onze schrik dat de tijden waren gewijzigd. Heen gingen we anderhalf uur eerder maar terug gingen we opeens van 18.25 naar s’morgens 09.00.
We hadden de boeking gebaseerd op de toen bekende vluchttijden. Had
er s’morgens 09.00 gestaan had ik niet geboekt.
Feit is nu dat onze acht dagen vakantie dankzij Corendon zijn terug gebracht naar zes dagen, terwijl is betaald voor acht dagen.
Ik heb de touroperator gevraagd of er iets aan is te doen en later hoorde ik dat die dag er om 07.00 een vlucht ging naar amsterdam en om 09,00.
Niet op 18.25 s’avonds. Waar komt die tijd vandaan? Uit de corendon duim gezogen? Ik vind dit misleidende info omdat ik nu niet de vakantie krijg waar ik vind dat ik recht op heb.

Als Corendon de klacht erkent en zich niet meer verschuilt achter zwaar wegende redenen om de vluchttijden te wijzigen. En ik wil gecompenseerd worden voor de vakantie dag die ik misloop dankzij deze actie.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Corendon

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Corendon nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door wilfredbreda