Klacht: misleiding plaatsing advertentie zonder toestemming

op 26 maart 2013 over Telefoongids in de categorie Uitgever

Zie onderstaande brief die ik verzonden heb naar DTG,deze heb ik aangetekend verzonden.tot op heden geen reactie.Wel kreeg ik van incasso bureau Justitia een brief dat ik moest betalen.
Hierop meteen weer hun gebeld en gemeld dat ik geen reactie op de aangetekende brief gehad heb.Moest ik wederom een formulier invullen online bij justitia.Hierop kreeg ik weer een brief dat er betaald moet worden anders volgen rechtelijke procedures.Weer gebeld naar justitia.dat er een aantekening gemaakt moest worden dat ik niet betaal.Hun zeggen dat ik een overeenkomst heb.Die heb ik niet gemaakt,geen handtekening en ook niet mondeling.
Wat moet ik nu?

Ik vind dat de dtg misleidende brieven heeft gestuurd.Ik heb geen overeenkomst getekend,en ik heb zeker al geen toestemming gegeven om voor 2013 een advertentie te plaatsen in de gids.

Ik eis dat ze de factuur intrekken.

Ik heb alle brieven liggen van hun,maar ik krijg geen enkel bewijs van hun dat ik toestemming heb gegeven,omdat ik die ook nooit gegeven heb!

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Telefoongids in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telefoongids een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telefoongids

Heeft op 13 mei 2014 om 14:42 geantwoord