Klacht: Misleiding over levertijden

Anoniem0896 op 08 december 2020 over Wehkamp in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Online een bed besteld waar enkele weken levertijd op zit. Kreeg vanuit Wehkamp de melding dat het bed bezorgd kon worden en dat ik hier ook een afspraak voor in kon plannen. Dit dus ook gedaan. Op de dag van levering krijg ik de melding dat het helaas niet meer mee kon in de vrachtwagen. Leverdatum aangepast naar de volgende werkdag. Zelfde verhaal. Nu gesproken met de klantenservice en ze kunnen mij geen enkele garantie bieden over wanneer het bed geleverd wordt. Dit kan 1 week duren maar ook 9 weken.

Gewenste Oplossing:

Als Wehkamp mijn bestelling z.s.m. levert en niet stunt met levertijden/data die ze niet na kunnen komen waar ze op voorhand al kennis van hadden genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Wehkamp over deze klacht.

Bericht van Wehkamp

1 jaar geleden - Goedemiddag, Wat vervelend om te lezen dat het zo is gelopen. Graag kijken wij met u mee om te zien of wij meer voor u kunnen betekenen met betrekking tot uw bestelling. Wilt u hiervoor een samenvatting van de klacht, uw klantnummer en geboortedatum mailen naar [email protected]? Dan kunnen wij uw klacht verder oppakken in uw account. Met vriendelijke groet, Webcareteam Wehkamp

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Wehkamp in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Wehkamp een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Wehkamp

Heeft op 13 september 2021 om 14:10 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Anoniem0896