Klacht: Misleiding met box en tablet

op 03 februari 2014 over Oxxio in de categorie Energieleveranciers

Ik ben over gestapt naar oxxio via een persoon die aan de deur kwam.
Ik heb alles goed begrepen en er is goed uitgelegd van de persoon in kwestie.
Ik belde oxxio, omdat het wel heel lang duurde voor ik mijn box en tablet in ontvangst kreeg.
Kreeg ik te horen dat ik geen tablet of box krijg, terwijl dit wel is toegezegt.
Ik had wel toegezegt voor een contrakt van 3 jaar, en aan de telefoon zeggen ze dat het voor 1 jaar is.
Dus ik denk dat bij het invoeren van de gegevens door oxxio fout gedaan heeft, of dit met opzet is gedaan ga ik toch wel denken want ik lees dat meer mensen dit overkomen is.
En dan heb ik heel veel dingen geregeld in voordeel van oxxio bij mijn oude energie bedrijf Essent.

Mvg Silvia Stroo
svstroo@hotmail.com

Ik wil dat oxxio zich aan zijn woord houd, en de foute die door oxxio zijn gemaakt recht te trekken.
Aan de telefoon kreeg ik te horen dat ik een 1 jarig contrakt heb, terwijl dat voor 3 jaar moest en dat er niks meer aangedaan kon worden.
Als oxxio het contrakt van andere leveranciers kan afkopen, maar bij oxxio zelf kan het niet veranderen, dus van 1 jarig contrakt naar 3 jarig contrakt zoals het moet zijn met de oxxio box en tablet.

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Oxxio over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Oxxio in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Oxxio een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Oxxio

Heeft op 11 februari 2014 om 12:17 geantwoord

Naar aanleiding van de klacht van de klant hebben we de door de klant getekende overeenkomst gecontroleerd. Uiteraard moeten we ervoor zorgen dat de klant door ons wordt geleverd onder de door de klant gekozen overeenkomst. De klant heeft een Budget overeenkomst met Oxxio getekend voor de looptijd van 1-jaar. We hebben een kopie van deze overeenkomst per e-mail naar de klant verstuurd. De overeenkomst die de klant nu bij ons heeft, is de overeenkomst die de klant gekozen heeft. De klant heeft geen recht op de InControl box en de tablet omdat de klant gekozen heeft voor een 1-jarige overeenkomst met scherpe tarieven.

Suze
Oxxio Nederland bv