Klacht: misleiding mbt voedselallergie

op 14 januari 2016 over Van der Valk in de categorie Reizen Algemeen

ons gezin bestaat uit 3 mensen ,vrouw ,een dochter van 9 en ikzelf,mijn vrouw en mijn dochter hebben een gluten intolerantie
Wij wonen in de kop van Noord-Holland en wij wilden een weekend in Tilburg verblijven ook om bij mijn ouders in de buurt te zijn aangezien mijn vader ongeneeslijk ziek is, wij hebben tijdens de reservering 4dgn voor aankomst tot 3x aan toe gevraagd of het een probleem met eten zou zijn mbt de gluten ,hier is tot 3x aan toe op geantwoord dat het allemaal geen probleem was, bij aankomst en inchecken nogmaals te horen gekregen dat het geen probleem zou zijn, totdat wij de volgende ochten gingen ontbijten ,er was niets (geen brood, en beleg ligt gewoon tussen het andere eten in) wij hebben dit gevraagd of er brood was en dit werd kortaf beantwoord met “ik pak het wel ff uit de vriezer) het was dus bevoren, daar staat een magnetron en doe het daar maar in om te ontdooien ,mijn vrouw moest de magnetron schoonmaken want wie weet wat er in heeft gezeten(vast iets met gluten) uiteindelijk was er een smerig oud broodje(niet iets wat je verwacht van een goed restaurant) als beleg was er wat jam en een ei voor de rest NIKS,
wij hebben gelijk ons beklag gedaan bij receptie ,en daar werd beloofd dat het de volgende dag opgelost zou zijn het diner was geen probleem (aardappelschijfjes zijn glutenvrij,dus wij s’avonds eten en ja hoor ,geen aardappelschijfjes ,dat is niet te doen voor de keuken werd ons verteld ,en na erg duidelijk te zijn geweest naar de bediening werd er dan enige moeite gedaan en heeft de chef kok in een apart pannetje op ons advies met zonnebloemolie patatjes gebakken ,dan was in ieder geval mijn dochtertje tevreden ,de volgende ochtend was het brood ontdooid dat was het enige verschil, We hebben bij uitchecken aangegeven dat we ruim 500,00 Euro betaald hebben ,ja onze excuses en als ik u was zou ik een klacht indienen bij de manager ,dit hebben wij gedaan en we kregen als antwoord dat het hun speet en als we nog een keer daar gingen boeken dan zou er een passende aanbieding gedaan worden. en dat vind ik schandalig, wij willen dat er een tegemoetkoming is eer we weer bij vd Valk gaan eten of slapen

Wij zouden tevreden zijn als er voor 2 personen ontbijt en een diner met alle rompslomp terugbetaald wordt en dan praten we over een totaal van 150,00 euro

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Van der Valk

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Van der Valk nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht glutenvrij

4 maanden geleden - Is hier nog iets mee gebeurt???

Alle klachten die gemeld zijn door glutenvrij