Klacht: Misleiding en oplichting door extra kosten niet te noemen in de betaling

op 27 februari 2017 over Viagogo in de categorie Kaartenverkoop

gisteren 2 kaartjes gekocht voor het U2 concert. Naast dat deze al dik 130 euro kosten per stuk. Kwam ik na betaling erachter dat zonder dat dit ergens te zien was ze 55 euro per kaartje erbovenop hadden gedaan. Zodat ik uiteindelijk dik 365 euro op mijn rekening miste. Terwijl ze aangaven dat het totaal 265 euro was in mijn winkelmandje. En bij betaling zag ik hetzelfde bedrag. Totdat ik met Ideal het geld had overgemaakt. Toen pas gaven ze het bedrag van 365 euro door. Stelletje oplichters om zo onder misleiding je kaartjes door te verkopen. Waar ook nog is 50% de kans van bestaat dat ze niet geldig zijn blijkt nu als ik de andere recenties lees.

Mijn volledige aankoopbedrag wil ik terug-gestort hebben op mijn rekening

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Viagogo

Reactie van de melder van de klacht vince1989

1 jaar geleden - Op nog iets extra informatie aan te vullen. Ze hebben mijn email geblokkeerd vanochtend. En ik kreeg 2 keer deze reactie van ze. Op mijn berichten dat dit zo snel mogelijk opgelost kan worden. Zo erg zijn ze dus bereid je te helpen? En om tot een oplossing te komen? Je klanten als een hond behandelen. This is an automatically generated Delivery Status Notification. THIS IS A WARNING MESSAGE ONLY. YOU DO NOT NEED TO RESEND YOUR MESSAGE. Delivery to the following recipients has been delayed. customerservice@orders.viagogo.com

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Viagogo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door vince1989