Klacht: misleiding en geen oplossing

op 14 mei 2016 over Caiway in de categorie Alles-in-1

Heb recent een extra pakket genomen, te weten Ziggo Sport, op de website staat vermeld dat indien je een extra zenderpakket neemt je een gratis CI+ module met gratis smartcard krijgt. Ik ontving alleen een smartcard, gebeld met klantservice, deze was het met mij mee eens na het lezen van Caiway zijn eigen site, echter na overleg met leidinggevende mocht hij er geen geven want dit was toch niet volgens de regels. Ik weer met de helpdesk medewerker overlegd, ik uitgelegd dat een aanbod op een website niet vrijblijvend is maar dat Caiway eraan gehouden is. Hij weer overleggen nu werd gezegd dat de module niet kon worden gegeven want dit kon niet van het systeem ! Als soort kusje op de wond werd nu 1 maand gratis aangeboden maar moest ik de module huren a 3,50 per maand. Ze gingen we de website aanpassen šŸ˜‰ Wat me ook verbaast en ik niet wil is dat nu diverse extra pakketten ook zie zoals adult, en met kinderen in het huis is dat niet handig.

Tekst website was, begin quote;
Heeft u een extra zenderpakket besteld?
Bij uw bestelling van een extra zenderpakket ontvangt u standaard een CI+ CAM en een smartcard. Deze ontvangt u gratis in huur. Wanneer u het extra zenderpakket ook op overige televisies in huis wilt bekijken, kunt u een extra CI+ CAM en een smartcard bestellen in uw persoonlijke servicepagina Mijn Caiway.
Einde Quote

Indien ik wel de gratis CI+ krijg en alleen het pakket zie wat ik wil

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Caiway over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Caiway in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Caiway een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Caiway

Heeft op 17 mei 2016 om 16:33 geantwoord

Reactie van de melder van de klacht rob621

8 maanden geleden - Waarom blijft er bij een klacht die niet is opgelost, de vermelding opgelost staan?

Bericht van Caiway

8 maanden geleden - Beste meneer Huis, Bedankt voor uw reactie. Ik begrijp dat u graag alsnog een CI module van ons wilt ontvangen. Er is een mogelijkheid om de HD ontvanger die u in huur heeft om te ruilen voor de CI module. U kunt dan de module gebruiken voor de tv waar de smartcard in moet. TV's met digitale ontvangers hebben tevens geen los kastje nodig om de zenders uit het basispakket door te geven. Mocht u naast de HD ontvanger een extra module willen huren dan gelden helaas de maandelijkse kosten a ā‚¬ 3,50. Voor de volledigheid wil ik u verwijzen naar de onderste zin via de link die u ons heeft toegestuurd. Daarnaast kunt u de info en voorwaarden terugvinden via de volgende link die de informatie beschrijft over de module zelf ; https://www.caiway.nl/site/nl/televisie/digitaleapparatuur/cipluscam. Wij vinden het vervelend dat wij u hierin niet tegemoet kunnen komen. Mocht u de ontvanger willen omruilen voor de module dan horen wij het graag en zullen wij de vervolgstappen daarvoor met u doornemen. Met vriendelijke groet, Jeanine Caiway Webcare Team

Heeft op 18 mei 2016 om 11:15 geantwoord

Begrijp niet dat men maar voorbij blijft gaan aan wat er op de eigen website staat. Wil niet de ontvanger omruilen. Ik wil wat er op de site word vermeld, ondubbelzinnig, \"Bij uw bestelling van een extra zenderpakket ontvangt u standaard een CI+ CAM en een smartcard. Deze ontvangt u gratis in huur\" ik begrijp echt niet hoe men hier nu iets anders van kan maken. Het is dat om zo weinig geld gaat, maar je zou serieus je rechtsbijstandverzekering ernaar willen laten kijken. Ik wil graag de status op niet opgelost willen zien.

Alle klachten die gemeld zijn door rob621