Klacht: Misleiding ! En diefstal !

op 10 februari 2016 over Zorgtoeslag.nl in de categorie Adviesbureau

Ik dacht op de site van de belastingdienst te zitten om zorgtoeslag aan te vragen voor mijn zoon van 18 jaar. Op slinkse wijze zit je dan ineens op zorgtoeslag.nl en zij willen 29,50 Euro automatisch incasseren en je denkt dan dat de belastingdienst dit vraagt en dus ga je ermee akkoord. Later heb ik de belastingdienst gebeld om het te checken en ze gaven aan dat het niet klopt en dat niemand geld hoeft te betalen bij het aanvragen van zorgtoeslag !!
Automatisch is het geld van de rekening van mijn zoon afgeschreven en hij heeft het geld terug laten boeken bij de bank. Vandaag kwam er een aanmaning binnen van die lui ! Want nu willen ze nog meer! Nu komen er aanmaningskosten bij van 7,50 Euro. We zijn niet van plan te betalen!

Wat moet ik doen? Betalen of een mail aan die lui sturen waarom ik niet betaal?

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Zorgtoeslag.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Zorgtoeslag.nl nog niet in behandeling is genomen.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Zorgtoeslag.nl in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Zorgtoeslag.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Zorgtoeslag.nl

Heeft op 23 juni 2016 om 16:26 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door MBekendam