Klacht: misleiding bij ophalen auto

op 27 augustus 2017 over Gold Car in de categorie Autoverhuur

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij zijn bij het ophalen van de auto. d.d. 31-07-2017, misleid, doordat een van uw medewerkers ons ten onrechte heeft aangegeven dat de € 259,95 ( € 357,95 minus € 98,00 ) alleen de borg betrof, naar nu blijkt dit ook een aanvullende verzekering te zijn, terwijl wij al bij het vastleggen van de huurauto, al een verzekering hadden afgesloten. Uw medewerkster gaf aan dat na inlevering van de auto, het volledige bedrag zou worden gecrediteerd. Wij maken bezwaar tegen het feit, dat wij € 259,95 moeten betalen en gaan hiermee niet akkoord.
Wij hebben een nietszeggend mailtje terug gehad van Gold Car:
Dear Client

Thank you for your email about insurance relating to your recent Goldcar vehicle rental.

Our representatives always give customers two options when they collect their vehicles.

The first option is to pay a refundable deposit to cover any damage. If the customer has insurance with a third party they can make a claim with their insurer to recover some or all of the cost incurred.

The second option is to take out our Super Relax cover. This means customers can drive safe in the knowledge that any damage will be covered and that Goldcar will handle all the paperwork.

We are continually working with our partners to improve the information they give so that customers can make the choice that’s right for them. Naturally, all the information is available on our website: www.goldcar.com

I hope this clarifies matters but please do get back in contact if you require further information.

Kind regards,
Cristina .H
Hier hebben wij weer gereageerd:

Geachte,

U gaat voorbij aan mijn klacht. Uw medewerkster heeft voorgedaan alsof het alleen een borg betrof en wij dit bedrag bij inlevering van de auto, de
volgende geretourneerd zouden krijgen. Ze had op de hoogte kunnen/moeten zijn dat er al een verzekering door ons was afgesloten. Als ik alle bedragen van de verzekeringen bij elkaar optel, overstijgt dit de huur van de auto. Niet alleen wij voelen ons misleid, op internet zijn er diverse
soortgelijke klachten over Goldcar.

Wij blijven bij ons standpunt

S. J. van der Sloot

Tot op heden geen reactie maar gehad van Gold Car

Gewenste Oplossing:

Het in rekening gebrachte extra kosten gecrediteerd

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Gold Car

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Gold Car nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door vandersloot