Klacht: Misleiding abonnement

op 06 september 2016 over Volkskrant in de categorie Kranten - Landelijk

Geachte heer/mevrouw,

Naar aanleiding van brievenbusreclame van de Volkskrant heb ik enige tijd geleden een proefabonnement op de Volkskrant genomen.
Daarna werd ik in een periode van 2 maanden ongeveer 10 of 15 keer gebeld of ik een abonnement wilde afsluiten. Ik heb gezegd dat ik al twee kranten heb t.w. het NRC en de Telegraaf ten bedrage van € 19.50 en 19,95 maar als jullie mij de Volksrant aanbieden beneden de € 20,00 wilde ik wel eens overstappen op de Volkskrant. Nou toen waren de telefonische verkopers nog opdringerger dan voorheen. Uiteindelijk belde een verkoper en hij mocht mij de Volkskrant aanbieden voor € 19.95 per maand voor 6 exemplaren per week. Ik moest toen antwoorden via een bandje geven en daarin werd de deal gesloten.
Wat schets nu mijn verbazing het abonnement is plots omgezet tot een zaterdagabonnement ad. € 17.99. IK had daar al eerder over gebeld maar dat bedrag kwam omdat ik misschien niet alle kranten zou krijgen. Ook gevraagd naar een schriftelijke bevestiging (nooit ontvangen).
IK vind deze gang van zaken misselijkmakend en dat verwacht je niet van een Volkskrant, dit heb ik in al die jaren bij zowel het NRC en de Telegraaf nooit meegemaakt. Die gaan correct met hun klanten om. Graag ontvang ik een reactie op de wijze hoe jullie met klanten omgaan en excuses zou zeker op zijn plaats zijn.

Fam. Nijhuis

Als de klacht correct wordt afgehandeld. Niet door een standaard berichtje

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Volkskrant

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Volkskrant nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Nijhuis 15