Klacht: Misleiding

op 18 maart 2020 over MKB Topdeal in de categorie Algemeen, Internet Diensten

In het telefoongesprek hebben ze mij aangeboden om gebruik te maken van 20% korting op vakanties voor ZZP’ers. (zoals ik ook lees in alle andere klachten hier over MKB Topdeals). Ze zullen informatie sturen maar dit heb ik nooit gezien omdat het in mijn spambox terrecht kwam plus dat het onderwerp is Papierloze werkomgeving. Daar hebben we het in ons gesprek niet over gehad dus heb ik nooit als zodanig herkend.In deze email zou uitgebreid informatie staan maar er staat vrij weinig in wat bij mij een lampje zou moeten hebben doen laten branden. Ik maak nu bezwaar en ze zeggen doodleuk dat in de band opname te horen is dat ze dit aanbieden. Ik heb dit nageluisterd en als je goed luistert kun je horen dat dit heel snel gezegd wordt. Ik heb dit totaal gemist. Ik had ook nooit ja gezegd aangezien ik al een boekhouder heb dus geen boekhoudprogramma nodig heb.

Dit is behoorlijk misleidende en agressieve marketing wat er bij MKB Topdeals op na houden. Ze weigeren te annuleren. Blijkbaar hebben ze liever ontevreden klanten. Wat kan ik hier nog tegen doen of ben ik de pineut en een ontevreden klant? Ik moet voor 18 maart betalen omdat er anders kosten bovenop komen. Als jullie zouden kunnen reageren voor die tijd dan hoor ik dit graag.

Ik ben tevreden wannneer ze deze factuur annuleren. En wanneer ze hun marketing strategie aanpassen en duidelijker zijn naar de potentiele klanten.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over MKB Topdeal

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over MKB Topdeal nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door TinkOm