Klacht: Misleiding

op 01 juni 2018 over Simpel in de categorie Mobiele Telefonie

Op 30-04-2018 een abonnement verlengt ( telefonisch) voor twee jaar onbeperkt bellen en 5000mb. Nu blijkt dat 1 dag later er een aanbieding is van hetzelfde abbonoment voor de eerste 6 maanden voor 1 euro. Hadden ze wel even mogen vertellen aan de telefoon. Aangezien we niet elke dag kijken of er nieuwe acties zijn en de mei vakantie er ook nog tussen gezeten heeft. Vandaag toch maar eens gebeld met simpel (18-05-2018) deze konden echter niets voor ons doen omdat het meer dan 14 dagen geleden was. Lijkt.me toch niet netjes als je weet dat de volgende dag er een andere aanbieding in gaat en dat niet meld aan de klant.

Oplossing door simpel door mijn abonnement om te zetten. Aan gezien er maar 1 dag tussen zat.

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Simpel over deze klacht.

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Simpel in behandeling genomen

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Simpel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Simpel

Heeft op 07 juni 2018 om 12:09 geantwoord

Heeft op 08 juni 2018 om 00:07 geantwoord

En zo gaat simpel dus met klanten om. Het lijkt mij sterk dat het personeel een paar minuten van te voren worden ingelicht over een nieuw product dat ze moeten verkopen. Misschien was het netjes geweest om de klanten die binnen de 14 dagen vielen zelf te benaderen. Klantenservice heet zoiets. Maar zal wel niet kunnen.

Alle klachten die gemeld zijn door Tj Welgraven