Klacht: Misleiding

op 08 februari 2018 over Viagogo in de categorie Kaartenverkoop

Twee tickets gekocht omdat er op de site stond dat zij garant staan voor de tickets. Vervolgens misleidend dat er nog maar enkele tickets zijn en dat er haast geboden is. Je krijgt een paar minuten om te reserveren.
Tickets besteld en betaald en dan pas krijg je te zien dat je deze niet gelijk in bezit krijgt maar pas in de week voor het evenement. Aantal keren gemaild dat dit niet kan omdat er binnen drie weken de naam op de tickets veranderd moeten worden en je een polsbandje krijgt. Zij houden vol dat je met je e ticket naar binnen kan.
Dus ik stel voor ze te verkopen omdat ik ondertussen voorzien ben van originele tickets op naam. Ik verkoop ze met verlies maar ik krijg geen geld. Ik krijg pas geld als de volgende koper daadwerkelijk op het evenement is geweest. Dit zal niet gebeuren omdat ik de kaartjes niet kan doorsturen en omdat ik weet dat de kaartjes geen toegang bieden.

Geld terug.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Viagogo

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Viagogo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Alexan3a