Klacht: Misleiding

op 25 juli 2017 over BCC in de categorie Electronica Winkels - ketens

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bestel maandag een koelkast met belofte volgende dag geleverd vergeet maar naar zelf er achteraan te moeten zitten hoor ik dat ze misschien donderdag of vrijdag kunnen leveren

Gewenste Oplossing:

Als ze die loze 7 beloften van hun site afhalen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar BCC over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door BCC in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat BCC een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

BCC

Heeft op 31 juli 2017 om 14:34 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer Bos,

Vervelend om te vernemen dat u niet tevreden bent met de afhandeling van uw order.

Na controle van uw gegevens blijkt dat u de order heeft geannuleerd.
We vinden het jammer dat u van de bestelling heeft afgezien.

Er kunnen meerdere redenen zijn waarom een artikel niet direct aan u uitgeleverd kan worden. Er kan logistiek wel eens wat mis gaan of de planning kan wel eens vol zitten.

Dit neemt niet weg dat ik het vervelend vind voor u. U bent belangrijk voor ons en ik wil u liever niet met een negatief gevoel achterlaten.

Graag verneem ik van u hoe ik u tegemoet kan komen.

U kunt hiervoor een mail sturen naar: customercare@bcc.nl.

Na ontvangst van uw mail zal ik u klacht verder in behandeling nemen.

Ik hoop u hierbij voldoende te hebben geholpen.

Met vriendelijke groet,

Kim
BCC Customer Care

Alle klachten die gemeld zijn door Wulfert