Klacht: Misleiding

op 05 juli 2017 over Viagogo in de categorie Kaartenverkoop

Ik heb kaarten gekocht en op de website stond dat als ik toch niet wilde terug kon verkopen. Dat heb ik gedaan. Ik kreeg een mail dat ze verkocht waren en binnen bepaalde tijd moest bevestigen en leveren , maar had de kaarten nog niet binnen. Om die reden drukte ik op de button om te overleggen, maar bleek daarmee de verkoop gecanceld te hebben. Een mailwisseling volgde, ook met mijn vraag wat me dit ging kosten. Alleen extra kosten als ze duurdere kaarten voor de koper moesten aanschaffen. Daarna ging het een tijd goed, ik heb mijn kaarten verkocht voor een hogere prijs en volgens mij was er voldoende mogelijkheid om nieuwe kaarten aan te schaffen. De plekken waren sowieso de goedkoopste en bijna slechtste. vandaag keeg ik een mail dat ik 100!!! euro extra moet betalen wat ingehouden gaat worden op mijn creditcard. Ze hebben nu dus bij aankoop veel geld aan me verdiend, bij verkoop en door deze misleiding, bij elkaar ca 300 euro. De andere bedragen waren mijn eigen keus, hierover was ik niet geinformeerd, zelfs toen ik er naar vroeg. Hoewel de correspondentie open zou blijven staan tot na het evenement was correspondentie hierover gesloten.

Als ik die 100 euro niet hoed te betalen, maar maximaal het vedrag dat ik aan winst heb gemaakt op de tickets.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Viagogo

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Viagogo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door SjanSjan