Klacht: Misleiding

op 13 mei 2016 over Feenstra in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Vorig jaar kocht ik een horecapand. De verkoper zei dat het beveiligingssysteem van de firma Feenstra op dat moment niet actief was, vanwege een zakelijk geschil. (?)
Zelf zocht ik na de aankoop contact met de firma Feenstra, voor informatie over het activeren van het systeem. De kosten hiervoor werden me verteld en ik ging akkoord.
Men stuurde me een installateur, die me na de werkzaamheden vroeg te tekenen voor zijn werk ten behoeve van activeren van het systeem.
Later kreeg ik een extra rekening van rond de 462,76 euro.
Men had namelijk een ontbrekende kiezer geplaatst, i.v.m zogenaamd ontbreken van een vaste telefoonlijn.
Navraag bij de verkoper van het pand, leerde mij dat het systeem gewoon gewerkt heeft. (de vaste telefoonlijn was er ook)
De factuur van deze actie verscheen pas 6 maanden na de activatie. Facturen voor het abonnement had ik gewoon netjes op tijd betaald.
In de offerte vooraf stond aangekruisd, waar ik voor zou betalen. Bovengenoemde dienst + tarief stond daar niet bij.

Als ik de 462,76 euro weer terugkrijg. Ik had betaald, om problemen met deurwaarders te voorkomen, maar deze manier van \"zaken doen\" klopt niet.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Feenstra in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Feenstra een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Feenstra

Heeft op 06 juni 2016 om 13:33 geantwoord

Geachte heer C****,

Naar aanleiding van uw bericht, waarin u uw onvrede uit over de dienstverlening van Feenstra, reageren wij als volgt.

Allereerst willen wij u melden dat wij het jammer vinden dat u ontevreden bent. Feenstra hecht er namelijk veel waarde aan dat de klant tevreden is.

Naar aanleiding van uw bericht hebben wij telefonisch contact gehad met u, tijdens dit gesprek heeft u het een en ander kunnen verduidelijken. Wij hebben direct contact gehad met de verantwoordelijke afdeling en hebben de situatie besproken.

Gelukkig zijn wij tot een wederzijdse acceptabele oplossing gekomen en dit is telefonisch en via de e-mail toegelicht.

Binnen Feenstra zullen wij ervoor zorgdragen dat alles administratief afgehandeld zal worden.

Feenstra Webcare ^TB

Alle klachten die gemeld zijn door deking