Klacht: Misleidende (spam) emails van iBood

op 27 augustus 2017 over Ibood in de categorie Deal-Sites

Ik heb op 01-08-2017 een aankoop gedaan naar aanleiding/verleiding van een kortingscode die ik per email kreeg t.w.v. €10,- op het gehele aanbod van iBood.
Door een fout hun systeem was de kortingscode op dezelfde dag op verschillende tijden niet inwisselbaar en daar heb ik per email direct melding van gemaakt op dezelfde dag. Maar daardoor is mijn aankoop van die dag wel €10,- duurder uitgevallen dan de bedoeling was.

Ze bieden mij na vele malen uitgelegd te hebben dat hun code niet werkte een nieuwe code aan met dezelfde waarde €10,-
Maar omdat ik al een aankoop heb gedaan naar aanleiding van hun verleidingsmail heb ik hier niets aan. In hun mail, stond namelijk duidelijk dat ik €10,- korting krijg op het gehele aanbod bij een aankoop gedaan tussen 01-08-2017 & 03-08-2017.

Ik vind het erg vervelend hier tijd en energie in te steken.
Ik wil gewoon dat de korting alsnog verwerkt word op de aankoop die gedaan is tussen 01-08-2017 & 03-08-2017. Dat was tenslotte hun eigen voorwaarde.

Ik wil dus simpelweg €10,- teruggestort krijgen op mijn bankrekening, omdat ik vanwege een fout van iBood de kortingscode niet in kon wisselen en daardoor een aankoop heb gedaan die ik niet zou hebben gedaan als iBood mij geen €10,- korting had voorgeschoteld.

€10,- teruggestort op mijn bankrekening

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ibood

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ibood nog niet in behandeling is genomen.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Ibood in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door spaceranger