Klacht: Misleidende reseller

JobvanBeek op 13 september 2021 over Viagogo in de categorie Kaartenverkoop

Afgelopen week heb ik 2 kaarten gekocht voor de wedstrijd Barcelona vs Granada tegen veel te hoge prijzen. Door slimme marketing vanuit Viagogo leek het alsof je nog alleen tickets via hun kon kopen. Echter is dit na verder onderzoek niet waar gebleken. Op de website van Viagogo stond de wedstrijd gepland op zondag 19 september. Echter is de wedstrijd op maandag 20 september waardoor de tickets voor ons niet meer te gebruiken zijn. Wij zijn echter tot maandagochtend in Barcelona. Viagogo trekt haar handen er vanaf en geeft aan niks te kunnen doen. Kortom, dramatische service en verkopen tickets veel te duur door via slimme marketing op Google terwijl er nog genoeg goedkopere tickets verkrijgbaar zijn. Ik begrijp overigens dat ik uiteindelijk zelf de kaarten gekocht heb maar op de website van Viagogo werd pas eergisteren de datum gewijzigd terwijl deze al een stuk langer bekend gemaakt was door Barcelona zelf kreeg ik later te horen van vrienden die hier al langer zitten.

Een vergoeding voor de kaartjes die nu niet meer te gebruiken zijn voor ons.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Viagogo

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Viagogo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door JobvanBeek