Klacht: Misleidende reclame Fletcher Hotels

op 07 oktober 2016 over Fletcher Hotels in de categorie Hotels

Fletcher Hotels adverteert met: “Wegens groot succes keert dé Fletcher Hotel Voucheractie terug! Overnacht in een 3- of 4-sterren hotel voor maar €14,95 per persoon of geef deze fantastische Fletcher Hotel Voucher cadeau!”
Dit klopt niet. Voor een viersterrenhotel komt er vijf euro per persoon bij. Blijkt in de algemene voorwaarden te staan. “Als ik een hotelbon van vijftien euro zou krijgen zou ik zeker de algemene voorwaarden lezen”, sneerde de Fletcher Hotel-medewerkster. Zij vertrouwt haar eigen bedrijf kennelijk ook niet.

Tip voor voucher-houders: in het weekend komt er nog een toeslag van vijf euro per persoon bij. Heb je twee vouchers voor twee nachten moet je die apart boeken a 5 euro per voucher. Kassa!

Als Fletcher Hotels stopt met misleidende reclame. Communiceer gewoon de bedragen die een overnachting kost.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Fletcher Hotels

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Fletcher Hotels nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door HuibrechtLeendert