Klacht: Misleidende reclame

op 21 januari 2014 over Blokker in de categorie Huishoudelijke winkels

Geachte heer / mevrouw,

Prima dat u de service in de toekomst wilt verbeteren, maar daar heb ik op dit moment niets aan.
Ook heb ik aangegeven dat ik juist door de vermelding aanbieiding tot aankoop ben overgegaan, dus de genoemde flinke prijsreductie was door mij nog onvoldoende reden.

Derhalve heeft u mij onvoldoende geïnformeerd, misleid en zal ik het onderstaande voorleggen aan consumentenorganisaties waaronder Tros Radar.

Gerard Veldman

Van: Klantenservice Blokker [mailto:info@blokker.nl]
Verzonden: dinsdag 21 januari 2014 10:29
Aan: gj.veldman@quicknet.nl
Onderwerp: RE: RE: Ik heb een klacht, contactnummer: 291668, contactnummer: 292272

Online winkelen Blokker in de buurt Klantenservice

Geachte heer Veldman,

Hartelijk dank voor uw e-mail en het voorleggen van uw klacht.

Allereerst willen wij onze excuses aanbieden voor het feit dat u de folder als misleidend heeft ervaren.

Wij hebben de folder erbij gepakt en het voor u nagekeken. Helaas moeten wij u mededelen dat de door u beschreven aanbieding exclusief geldt voor het Senseo Sarista koffiezetsysteem. Dit is dan ook de reden dat Philips/DE aangeeft dat u met deze actie bij ons terecht kan.

Het door u aangeschafte espresso apparaat van Saeco valt volledig buiten deze aanbieding. Overigens heeft u wel gebruik kunnen maken van een flinke prijsreductie.

Wij zullen lering trekking uit uw klacht zodat wij een dergelijke situatie in de toekomst kunnen voorkomen.

Blokker Klantenservice stelt alles in het werk om onze service te verbeteren.
Vertrouwende u voldoende geïnformeerd te hebben.

Toninho Berkleef
Blokker Klantenservice

Blokker heeft ervaring sinds 1896 PrivacyDisclaimerAuteursrecht

Geachte heer / mevrouw,

Ik ben absoluut niet tevreden met de gegeven informatie.
U tracht me van het kastje naar de muur te sturen, maar het blijkt dat de folder van Blokker zodanige beloftes deed dat wij op basis van de folder van Blokker (van de week van 16 december jl.) een Saeco koffiemachine te kopen om middels de actie van € 50,- retour of een melkopschuimer deze daadwerkelijk aan te schaffen.
Bij de levering heeft u nogmaals gewezen op de actie door een flyer bij te sluiten en te wijzen op de keuze om te kiezen voor een melkopschuimer of € 50,- retour.
Alsmede op de mogelijkheid gratis koffiebonen te verkrijgen.
Beiden hebben we nu niet gehad.

Nu blijkt door vele onduidelijkheden dat zowel Philips als DE aangeven dat dit een verantwoordelijkheid is van Blokker dan dat zij geen melkopschuimer (die wij hadden gekozen) zullen verstrekken.
Wij hadden keurig alles geregistreerd en opgestuurd, maar het blijkt dat de folder van Blokker misleidend was.

Inmiddels zijn we een maand verder en na allerlei omzwervingen komen we bij Blokker ons beklag doen en met het onderstaande antwoord tracht Blokker onder haar verantwoordelijkheden uit te komen.
U heeft in de folder een belofte gedaan door een melkopschuimer te beloven heel dichtbij de koffiemachine van Saeco, waardoor wij tot aanschaf over gingen.
Nogmaals is daar door u op gewezen in de doosverpakking waarin de koffiemachine aan huis werd geleverd door Blokker.
Zonder deze actie hadden wij de machine niet gekocht. Wij voelen ons nu misleidt.

Derhalve heeft u niet aan servicebeloftes voldaan.
Graag uw reactie alvorens we dit kenbaar maken aan Tros Radar.

Gerard Veldman

Aan: gj.veldman@quicknet.nl
Onderwerp: RE: Ik heb een klacht, contactnummer: 291668

Online winkelen Blokker in de buurt Klantenservice

Geachte heer Veldman,

Hartelijk dank voor uw e-mail.

Wij betreuren het dat u te horen heeft gekregen dat u niet in aanmerking komt voor de actie. Uw frustratie is dan ook begrijpelijk. Helaas kunnen wij u hier niet mee verder helpen. Dit is namelijk een actie van Senseo Sarista en staat volledig los van Blokker.

Graag willen wij u adviseren om de actievoorwaarden nogmaals te controleren. Dit kunt u doen aan de hand van de onderstaande link:

Voor meer informatie over de actie kunt u het beste contact opnemen met de klantenservice van Senseo Sarista. Hiervoor kunt u terecht bij het volgende gratis telefoonnummer: 0800-0221121.

Mocht u nog andere vragen hebben kunt u altijd contact opnemen met onze klantenservice, wij helpen u graag.

Blokker Klantenservice stelt alles in het werk om onze service te verbeteren.
Vertrouwende u voldoende geïnformeerd te hebben.

Toninho Berkleef
Blokker Klantenservice

Blokker heeft ervaring sinds 1896 PrivacyDisclaimerAuteursrecht

naam: Gerard Veldman
telefoonnummer: 0645294980
e-mailadres: gj.veldman@quicknet.nl

Het bericht:

Geachte heer / mevrouw, Zie onderstaande mail van DE. Hier maak ik ernstig bezwaar tegen. Door Blokker werd geadverteerd met deze actie bij dit apparaat. Door DE/Philips werd ik daar nogmaals op gewezen door het bijvoegen van een flyer bij de aanschaf. Daarnaast kreeg ik na registratie op de speciale website nogmaals de melding dat ik hiervoor in aanmerking kwam. Keurig heb ik de aankoopbon, de streepjescode van de verpakking en de bon wegens aanschaf van de koffiebonnen (ad ? 10,-) en het ingevulde formulier opgestuurd naar DE. En nu na een maand krijg ik nadat ik zelf aan de bel trek en via allerlei kanalen contact probeer te zoeken de melding dat ik niet het juiste model voor deze promotie had gekocht ? Dit is absurd en zeer klantonvriendelijk. Graag uw reactie alvorens ik dit kenbaar maak bij Tros Radar. Met vriendelijke groet, Gerard Veldman Krusemanlaan 86 1701 VN Heerhugowaard 0645294980 Van: douwe-egberts@consumercare.info [mailto:douwe-egberts@consumercare.info] Verzonden: donderdag 16 januari 2014 16:00 Aan: gj.veldman@quicknet.nl Onderwerp: Douwe Egberts 50 Euro Cash Back Of MilkFrother Beste G Veldman, Wij hebben je aanvraag ontvangen. Helaas hebben wij je aanvraag (nog) niet kunnen honoreren vanwege onderstaande reden: – Je hebt niet het juiste model voor deze promotie aangekocht. Je komt dus helaas niet in aanmerking voor deze actie. Indien gegevens niet juist of niet volledig zijn, verzoeken wij je deze ontbrekende gegevens spoedig aan ons door te geven. Je kan dit dan gewoon per email (ingescand) toesturen. Mocht je het toch liever per post inzenden kan dat ook: Foutafhandeling Senseo Sarista actie 50 Euro retour of gratis melkopschuimer Antwoordnummer 1075 6200 VB Maastricht Met vriendelijke groet, Senseo Sarista

Alsnog een melkopschuimer kado

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Blokker in behandeling genomen