Klacht: Misleidende reclame

op 09 juli 2012 over Kruidvat in de categorie Drogisterijen

Mijn kleindochter wilde voor de verjaardag van haar ouders een zelfgemaakte schatkist vullen met kleine flesjes haar en huidverzorging van bekende merken zoals Kuhl,Axe Dove Nivea ect, deze waren in de aanbieding voor €0,99.Bij het afrekenen, werd €1,25 per flesje aangeslagen.Op mijn opmerking dat de flesjes in de reclame waren, kwam het antwoord, vanaf €0,99. Ik wilde weten welke, nu alleen de flesjes van eigen merk.Op mijn opmerking dat het strafbaar is om misleidende reclame aan te bieden, werd gezegd dat de kaartjes waar de afbeeldingen op staan er af geknipt moest worden.Tweemaal via een email een klacht ingediend die binnen twee werkdagen zou worden beantwoord. De enige email die ik ontvangen hebt staan hieronder.
eerst antwoord.
Dank u wel voor het invullen van ons mailformulier.
U ontvangt binnen 2 werkdagen onze reactie.
Met vriendelijke groet,Algemene Klantenservice
Tweede antwoord
U heeft een mail gestuurd naar een noreply-adres. Deze mail wordt niet gelezen.Voor vragen kunt u terecht op www.kruidvat.nl/klantenservice.
Derde antwoord
Wij hebben uw reactie op ons antwoord ontvangen.
Voor vragen of opmerkingen verwijzen wij naar de meest gestelde vragen of het webformulier op de website. Deze mail is gedeeltelijk automatisch aangemaakt en verstuurd.
U kunt geen antwoord sturen naar noreply@kruidvatklantenservice.nl.
‘Algemene Klantenservice’

Klacht ingediend op 29 juni, vandaag 9juli nog geen fatsoenlijk antwoord ontvangen’
Wat mijn betreft geef ik liever iets meer uit bij een andere drogisterij dan nog één cent bij kruitvat.

Houd je aan de reclame die je maakt voor een product, en zadel het personeel niet op met de problemen die dit veroorzaakt.

Alle klachten die gemeld zijn door Hobbyauto