Klacht: Misleidende reclame

op 18 december 2017 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

LS NS

Ik wil toch even zeggen dat ik verschrikkelijk baal van deze misleidende reclame.
Bij openen wordt het hemd van je k… gevraagd. Er is een heleboel privé info voor nodig die achterblijft terwijl er duur ingebeld moet worden en vervolgens geen prijs komt dus ook zeker geen 2 gratis dagkaarten van NS!
Ik had niet verwacht dat NS zich hiervoor zou laten lenen en zal dit zeker wereldkundig maken.

R M Meijer

Van: NS Reizigers [mailto:info@mails.online-nieuwsbrieven.com]
Verzonden: zaterdag 16 december 2017 2:20
Aan: rmmeijer@planet.nl
Onderwerp: Zo haal je jouw kaartjes op…

2 NS Dagkaarten liggen voor jou klaar!

// NS INFORMATIE (2) DAGKAARTEN VOOR JOU

Beste NS reiziger,

Doordat de NS de afgelopen dagen zo negatief in het nieuws is verschenen hebben we besloten om onze trouwe reizigers tegemoet te komen.

Er liggen 2 dagkaarten voor u klaar waarmee u in een dag door heel Nederland kunt reizen. Wilt u een dagje weg met een vriend of vriendin? Grijp dan nu je kans en haal deze 2 gratis kaarten op met een paar simpele klikken.

Onze excuses!

NS Klantenservice

Veel reisplezier!

Indien je niet meer wenst te profiteren van onze aanbiedingen en acties, dan kun je hier uitschrijven of melden.

Daadwerkelijk doen wat er in de mail beloofd wordt!

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door CHPWRM5