Klacht: Misleidende Leveringsdatum

op 13 juli 2016 over Dell in de categorie Electronica - Computers

Op de Internet site van Dell wordt aangegeven dat het product binnen 3 tot 5 dagen verzonden wordt. Maar na de aankoop staat er op de order bevestiging dat de levering pas na 3 weken plaats vindt. Als je Dell Hiermee confronteert wordt er aangegeven dat er staat dat het artikel verzonden wordt vanuit china binnen 3 tot 5 werkdagen maar hier heeft naar mijn idee geen enkele consument mee te maken wat het interne lever termijn is binnen de organisatie maar ze laten wel duidelijk zien bij de aankoop dat het binnen 3 tot 5 werkdagen verzonden wordt. En iedereen gaat er op deze manier vanuit dat dit verzonden wordt naar de consument en niet vanuit China naar een of ander pakhuis. Ik vind dit opzettelijke misleiding er wordt gewoon expres reclame gemaakt met een korte levertijd terwijl dit in de praktijk niet het geval is.

Als er op een eerlijke manier de levertijd wordt aangegeven en niet meer met een in werkelijk niet haalbare levertijd voor Dell reclame wordt gemaakt.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dell

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dell nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Raoulldeboer