Klacht: misleidende informatie voordeeluren juli – augustus

op 18 juli 2012 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Beste NS medewerker,
Ik haal elke maand bij jullie een maandtraject kaart voor Ede-wageningen naar Amersfoort Schothorst. Aangezien deze vanmorgen verliep, wilde ik een nieuwe halen. Uw medewerker aan de balie gaf aan dat ik goedkoper zou zijn met losse kaartjes met 40% korting te reizen ivm de actie deze maand (juli / augustus voor 9 uur reizen met korting). Dit bij navraag volgens haar ook gelden voor het stukje reizen via de Conexxion. Ik heb toen dus een kaartje met korting gehaald. Maar volgens de condectuer en klantenservice van de Connexxion geldt deze actie niet bij hun. En kon ik bijna op een boete rekenen. Nu ben ik verplicht alsnog een maandtraject kaart te halen die afloopt in een weekend ipv een vrijdag, … en een kaartje voor de terugweg zonder korting. Terwijl uw balie medewerkster dit verzekerde dat dit kon. Nu betaal ik voor 1 verloren dag en een extra kaartje.. Tevens bij navraag bij de ns in Amersfoort, konden ze me geen duidelijk antwoord geven of het nu wel of niet was.

Beide kaartjes van vandaag terugbetaald. En een formeel excuses... duidelijke informatie. En 1x gratis reizen voor 2

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 19 juli 2012 om 09:35 geantwoord

Voorwaarden uitgelegd, excuus gegeven en bereid verklaard onder bepaalde voorwaarden de twee treinkaartjes (deels) te vergoeden.

Alle klachten die gemeld zijn door Johan Sleegers