Klacht: Misleidende informatie telefoniste groupdeal

op 24 augustus 2018 over Groupdeal in de categorie Coupon Sites

Wij wilde een vakantie boeken bij groupdeal maar ik vond de advertentie niet duidelijk over wat voor soort kamer er aangeboden werd. Zodoende wij gebeld met groupdeal en de telefoniste gaf aan dat het een kamer was met een woonkamer met slaapbank en een aparte slaapkamer. Wij zijn met vieren mijn man en ik en onze twee dochters waarva n de oudste in een rolstoel. Aan de hand van deze informatie van de telefoniste hebben we geboekt. Toen we aankwamen bleek het een piepklein kamertje te zijn met een twee persoons bed en een stapelbed zo dicht op elkaar dat onze dochter niet eens in de kamer kon komen. Gelukkig konden we met het hotel zelf een andere kamer regelen voor een dag later anders was het een ellende geweest voor onze dochter die op de gang mocht blijven in haar rolstoel. Maar groupdeal trekt zich terug en laat de bijkomende kosten geheel bij ons liggen terwijl dit hun schuld was aangezien wij voor het boeken nog geïnformeerd hadden en onze situatie uitgelegd hadden.
Zeer MISLEIDEND en SCHANDALIG om zo met mensen om te gaan

Geen misleidende informatie verschaffen om toch te verkopen en ons met de brokken laten zitten netjes oplossen

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Groupdeal

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Groupdeal nog niet in behandeling is genomen.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Groupdeal in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Groupdeal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Groupdeal

Heeft op 02 september 2018 om 16:24 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Nicolevandeursen