Klacht: Misleidende informatie

op 07 mei 2017 over Gold Car in de categorie Autoverhuur

In januari hebben wij via de website een Ford Fiësta of gelijkwaardige auto gehuurd voor 7 dagen. Met de credit card € 81,56 betaald. Aangekomen op Palma de Mallorca moesten wij nog eens € 130,00 betalen een bedrag wat wij later terug zouden krijgen. Maar dus niet.
€ 30,00 toeslag voor een nieuwe auto (waar wij niet om gevraagd hebben) de rest € 74,00 en € 26,00. De medewerker zei dat we de auto in moesten leveren met een zo leeg mogelijke tank. Achteraf werd daar dus maar liefst € 40,00 voor ingehouden, handlingskosten. Hij had ons dus juist moeten zeggen dat we de tank vol moesten inleveren en moeten waarschuwen dat dit anders € 40,00 extra zou kosten, wel zo klantvriendelijk. Snel verdiend dus voor Gold Car. Dit staat dan wel in de kleine lettertjes in de alg.voorwaarden maar dat leest niemand meer en was bovendien in het engels. Uiteindelijk hebben we los van de benzine dus gewoon € 94,00 extra betaald voor een weekje autohuur die € 81,56 zou kosten!!

Wij zouden de € 130,00 min de benzine € 36,60 terug willen ontvangen. Dus € 93,40

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Gold Car

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Gold Car nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door vanRootselaar