Klacht: Misleidende advertenties

op 12 mei 2021 over belsimpel.nl in de categorie Telecomwinkels

Zakelijk abo afgesloten waar in de tekst vd advertentie duidelijk stond dat het het combi pakket, dus met telefoon, betrof voor het 5g netwerk in NL. Er waren ook soortgelijke advertenties op dezelfde pagina als mijn gekozen pakket die aangaven dat het hier om 4g ging vandaar dus mijn specifieke keuze voor de in de tekst aangegeven 5G optie.
Al met al blijkt mijn telefoon helemaal niet 5g aan te kunnen maar, zo zei de klantenservice zit ik op het 5g netwerk wat veel 4g telefoons gewoon aankunnen, Ik gaf aan dat het misleidend wordt weergegeven in de advertentie en dat je er vanuit gaat dat je bij een combipakket er ook een 5g phone bij krijgt. Klantenservice gaf aan dat ze begrepen dat ik baalde maar dat ik de specificaties vd phone had moeten lezen waarin stond dat deze niet geschikt was voor 5g. Vervolgens werd mij voorgesteld een waardebon te accepteren van 15 euro als een soort goedmakertje wat natuurlijk totaal onacceptabel is te noemen en heb ik niets meer vernomen van belsimpel. NOU HEEL FIJN BELSIMPEL!
Idd een beetje simpel allemaal. Nooit meer !! en ikl raad iedereen aan elders je pakket te halen want bij Belsimpel wordt je vernaaid.

Dat Belsimpel zijn beloftes nakomt in zijn advertentie-aanbiedingen en levert wat er staat en niet achteraf dingen terugdraaien en daardoor de boel misleiden en dus de boel oplichten.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar belsimpel.nl over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door belsimpel.nl in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat belsimpel.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

belsimpel.nl

Heeft op 10 juni 2021 om 14:13 geantwoord

Heeft op 17 juni 2021 om 14:41 geantwoord

3814747519 is het ordernummer.
Ik weet niet wat er valt te kijken maargoed kijk maar :)

Reactie van de melder van de klacht Exorcist

1 maand geleden - Nou.. leek erop dat Belsimpel met een oplossing kwam alleen Ben ik dan mijn telefoon kwijt voor weet ik het hoelang en met een zakelijk abo is dat niet handig. Of ik een toestel kon lenen van een familielid totaal onrealistisch natuurlijk want ik bestel niet voor niets een toestel etc.. Ik stelde voor dat belsimpel het nieuwe toestel eerst naar mij zou verzenden zodat ik ook al mijn data kan overzetten en ik vervolgens mijn toestel naar hun kon verzenden maar dat was geen optie dus... Belsimpel weer een wassen neus!! en we zijn weer terug bij af en niets wordt opgelost. Ze konden niets meer voor me doen. Ik stel voor beeindig mijn abo dan maar belsimpel want jullie maken er een circus en zooitje van!!

Alle klachten die gemeld zijn door Exorcist