Klacht: misleidende advertentie in het AD en slechte service

op 30 mei 2016 over Koopjedeal.nl in de categorie Deal-Sites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

op 17 mei 2 TL LEDlampen voor 14,90 besteld bij koopjes deal. Ze zouden op korte termijn bezorgd worden, dit werd 28 mei. Tot mijn verbazing zat er maar 1 lamp in de verpakking. In een chat contact werd mij verteld dat dit een fout in de advertentie was. Als dat zo was hebben deze lampen meerdere keren fout in deze krant gestaan. In eerder chat contact werd er niet gesproken over deze fout. Toen ik het wachten op deze lampen zat was heb ik contact gezocht en werd mij verteld dat de lampen deze week geleverd zouden worden om dat ze dan weer op voorraad waren, laat in de middag kreeg ik een email dat de lampen verstuurd zouden worden. Ik voel mij flink bedonderd door dit bedrijf. Nu moet ik 2 dagen wachten voor ik het pakket retour mag zenden en dan nog ruim 2 weken eer ik mijn geld terug ontvang. Zeer slecht bedrijf en zeer slechte service.

Gewenste Oplossing:

Ik vindt gewoon dat ze moeten leveren war in de advertentie vermeld werd en geen smoesjes moeten vertellen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Koopjedeal.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Koopjedeal.nl nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Koopjedeal.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Koopjedeal.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Koopjedeal.nl

Heeft op 15 juni 2016 om 15:18 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Klant,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Wat vervelend om te horen dat er sprake was van een druk of zetfout.
Onderaan de advertentie staat de druk- en zetfouten voorbehouden zijn.
Wij hebben de retouren afgewacht en het management heeft alle klanten die hetgeen besteld hebben, een kortingscoupon verstuurd vanwege het ongemak.

Ik heb het één en ander gecontroleerd omtrent uw retourzending.
Uw zending is reeds verwerkt door onze retouren-afdeling.
Uw gewenste oplossing is reeds uitgevoerd.

Door uitbreidingen in onze retour-afdeling kunnen uw retouren vanaf heden binnen maximaal 5 werkdagen, na ontvangst verwerkt worden. U ontvangt tevens vanaf heden ook bericht wanneer wij uw pakketje ontvangen hebben.

Hopend u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Mochten er vragen of opmerkingen resteren, neem gerust contact op met ons.
Mijn collega's of ik helpen u graag verder.
Bekijk de contactmogelijkheden via: www.koopjedeal.nl/contact

Met vriendelijke groeten,

Sander van de Buurt
Servicemanagement
www.Koopjedeal.nl
E. info@koopjedeal.nl
T. 0320-417539

Heeft op 15 juni 2016 om 17:07 geantwoord

Ze verschuilen zich achter een druk of zetfout. Vanaf het eerste moment tot aan de levering hebben ze niet gesproken over het feit dat het één lamp is en geen twee. Pas toen de lamp geleverd was kwamen ze met dit smoesje. ZE BELAZEREN DE BOEL GEWOON. KOOP ER NOOIT MEER.

Alle klachten die gemeld zijn door zeerb ontevredenklant