Klacht: misleidende advertentie

op 07 mei 2017 over xxl-shop.nl in de categorie Mode

ik was op zoek naar een hdd docking systeem ik wist welke ik wou hebben en ben gaan zoeken op internet. ik kwam een afbeelding tegen
van precies die ene die ik zocht. op marktplaats voor een goeie prijs, de all in 1 hdd docking met usb poorten en sd kaart ingang, er stonden in de adv. 3 afbeelding waarvan 2 die ik wou en nog een andere maar ik dacht dat zal de achterkant wel wezen, dus ik heb hem besteld maar bleek die ene afbeelding niet de achterkant tezijn maar een andere en krijg amper contact met hun dus ik ben boos www.xxl-shop.nl zijn gewoon oplichters ze hebben ook geen telefonische klantenservice en via email reageren ze helemaal niet en als ik via marktplaats net alsof ik doe een nieuwe geintresseerde klant ben dan reageren ze wel en als ik dan mijn klacht voorleg krijg ik weer geen reactie

die hdd docking die staat afgebeeld of mijn geld terug

dit is de advertentie en zoals u kunt zien is dit vrij duidelijk maar vervolgens krijg ik de 2e afbeelding opgestuurt met minder opties

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over xxl-shop.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over xxl-shop.nl nog niet in behandeling is genomen.

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door xxl-shop.nl in behandeling genomen

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat xxl-shop.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

xxl-shop.nl

Heeft op 28 oktober 2017 om 15:49 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,

U geeft aan dat u een HDD docking station heeft ontvangen en dat u daar niet tevreden over bent.
Dat vinden wij natuurlijk zeer te betreuren, graag willen wij u dan ook verder helpen.

Indien het product niet is wat u ervan had verwacht heeft u het recht om deze binnen 14 kalenderdagen na de dag van ontvangst te retourneren.
U ontvangt dan z.s.m. maar uiterlijk binnen 14 kalenderdagen het aankoopbedrag gecrediteerd.

Voor het opstarten van het retourproces kunt u contact opnemen met info@xxl-shop.nl, indien u graag iets goedkoper en gemakkelijk wilt retourneren ontvangt u van ons een retourlabel.

Mocht het e.e.a. nog niet helemaal duidelijk zijn of heeft u nog andere vragen dan horen wij dit graag, u kunt een bericht sturen naar: info @xxl-shop.nl

Met vriendelijke groeten,

Afdeling klachtenmanagement xxlshop

Heeft op 30 oktober 2017 om 09:02 geantwoord

Deze email heb ik al gehad maar hun reactie duurt weken dus toen zat ik al over 14 dagen heen

Alle klachten die gemeld zijn door robert21