Klacht: misleidende advertentie

op 07 mei 2017 over xxl-shop.nl in de categorie Mode

ik was op zoek naar een hdd docking systeem ik wist welke ik wou hebben en ben gaan zoeken op internet. ik kwam een afbeelding tegen
van precies die ene die ik zocht. op marktplaats voor een goeie prijs, de all in 1 hdd docking met usb poorten en sd kaart ingang, er stonden in de adv. 3 afbeelding waarvan 2 die ik wou en nog een andere maar ik dacht dat zal de achterkant wel wezen, dus ik heb hem besteld maar bleek die ene afbeelding niet de achterkant tezijn maar een andere en krijg amper contact met hun dus ik ben boos www.xxl-shop.nl zijn gewoon oplichters ze hebben ook geen telefonische klantenservice en via email reageren ze helemaal niet en als ik via marktplaats net alsof ik doe een nieuwe geintresseerde klant ben dan reageren ze wel en als ik dan mijn klacht voorleg krijg ik weer geen reactie

die hdd docking die staat afgebeeld of mijn geld terug

dit is de advertentie en zoals u kunt zien is dit vrij duidelijk maar vervolgens krijg ik de 2e afbeelding opgestuurt met minder opties

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over xxl-shop.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over xxl-shop.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door robert21