Klacht: Misleidende aanbieding

op 18 februari 2018 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik krijg vanwege de lente twee tickets aangeboden, maar het blijkt een soort prijsvraag te zijn, waarbij ik word verplicht om mijn mobiele telefoonnummer aan u mee te delen.
Ik vind dit een onaanvaardbare inbreuk op mijn privacy.
Wilt u dit soort rare streken voortaan achterwege laten?

Mvg

Co van Zundert

Gewenste Oplossing:

Als mij een aanbod wordt gedaan zonder deze flauwe kul.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door jwvanzundert@ziggo.nl