Klacht: misleidend

op 14 december 2017 over Koopjedeal.nl in de categorie Deal-Sites

Op de website en in de krant van 14 december 2017 worden koeiehuiden en schapenvachten aangeboden voor 29,95.
Ik wil een koeienhuid bestellen, maar moet ineens 124,95 betalen.
Ik heb via de chat een gesprek gehad met iemand van koopjesdeal en gevraagd hoe eea zit. Daar wordt me in eerste instantie gezegd dat het om vanaf prijzen gaat. Na hun er op te hebben geattendeerd dat dat nergens staat vermeld, krijg ik de mededeling dat er op schapenvachten 15 euro bijbetaald dient te worden. Nogmaals uitgelecht dat dat nergens staat vermeld, en ik gewoon voor 29,95 een koeienhuid wil, zoals in de advertentie is vermeld. De mevrouw van de chat zegt dat ze een fout heeft gemaakt, en er boven op die 29,95 nog 80 tot 95 euro komt.
Ik blijf bij het standpunt dat ik recht heb op een korting en de huiden voor 29,95 kan kopen. De mevrouw van koopjedeal zegt dat ze niet zulke grote kortingescodes kan geven en zegt dat dit het gewoon is. Hierop geef ik als antwoord dat ik dan maar andere wegen moet bewandelen. Ik krijg dan een stekelige opmerking dat ze daar bij koopjedeal maar 1 woord hebben: uw goedrecht

Ik ben tevreden als ik een koeienhuid voor 29,95 uit kan zoeken zoals in de advertentie en op hun site wordt aangeprezen

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Koopjedeal.nl over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Koopjedeal.nl in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Koopjedeal.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Koopjedeal.nl

Heeft op 18 december 2017 om 17:47 geantwoord

Beste Bert,

Hartelijk dank voor uw mailbericht.

Het spijt ons te moeten vernemen dat er niet duidelijk op uw klacht gereageerd is. Graag
reageer ik dan ook nog wat uitgebreider op uw mail.

Voorafgaand is het natuurlijk niet de bedoeling dat u zich misleid voelt door onze advertentie,
waarvoor onze excuses. Het is inderdaad zo, zoals mijn collega op de chat aangeeft, dat € 29,95
de vanaf prijs is.

Zodra u een keuze maakt, uit welke variant u wenst te ontvangen, staat er aangegeven welke
meerprijs hiervoor berekend wordt. Om dit duidelijk voor u weer te geven, heb ik voor u een kopie
van de prijslijst toegevoegd in de bijlage. Hierop staat aangegeven bij welke variant, welke
meerprijs berekend wordt.

Zojuist heb ik even bekeken wat uw klacht aangeeft op klacht.nl. Hierin geeft u ook aan dat u pas
tevreden bent zodra u een huid voor 29,95 uit kan zoeken zoals in de advertentie en op onze
site wordt aangeprezen. Wij bieden dan ook 3 varianten aan voor €29,95. Dit zijn:

1) Schapenvacht - Bruin mix
2) Schapenvacht - Wit mix
3) Schapenvacht - Zwart mix

Helaas is het dan ook niet mogelijk om de andere varianten te verkrijgen voor €29,95

Vertrouwend erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Heeft u vragen of opmerkingen? Aarzel vooral niet om contact met ons op te nemen.
Mijn collega's of ik helpen u graag verder.

Team webcare
Koopjedeal.nl

Heeft op 18 december 2017 om 17:58 geantwoord

Er wordt heel duidelijk een schapenvacht of koeienhuid aangeboden voor 29,95.
Er staat nergens in de advertentie vermeld dat het om een vanaf prijs zou gaan.
Als een willekeurige winkelier iets soortgelijks aan zou bieden, dan zou hij dit artikel voor die prijs moeten verkopen, tenzij er zulke abnormale kortingen zouden worden gegeven dat een leek kan snappen dat het om een drukfout gaat.
Dit is hier echter niet het geval.
Ik ben dus van mening dat ik een koeienhuid uit kan zoeken voor 29,95

Alle klachten die gemeld zijn door A.Hensema