Klacht: Misleid door advertentie

op 10 juli 2016 over Corendon in de categorie Online Reisbureaus

Ik wil hierbij graag een klacht indienen over Grand Park Bodrum. Ik heb een vakantie geboekt naar Bodrum met een verblijf voor 8 dagen in het Grand Park hotel in Bodrum.
Mijn klachten gaan vooral over het hotel en de regeling van zaken hier bij corendon.
Wij zijn met 2 groepen (een van 4 personen en een van 2 personen) hierheen gekomen. Mijn nicht die hier aankwam met haar zus en 2 kinderen heeft ons verteld dat het hotel niks is zoals de advertentie en dat ze het liefst weg willen. Ik heb toen in Nederland in de trein naar Schiphol Corendon gebeld om te klagen over wat mijn familie heeft meegemaakt voordat ik er zelf was. Het eten is een buffet zonder smaak en alles is oud en hard. Er was zelfs beschimmelde witte kaas. Daarnaast heb ik ook een klacht over hoe je hier voor alles moet betalen. Er staat online dat er gewoon WiFi is maar als je WiFi wil op je kamer en WiFi wil die niet iedere minuut de verbinding verbreekt moet je dagelijks betalen. Daarnaast is wat hygiene betreft ook alleen maar te klagen. Ik heb een vuilniszak gevonden in mijn kamer en oude bananen in de mini bar die het in geen ene kamer doet.
Personeel spreekt geen woord Engels en is zeer kortaf. Wat je ook vraagt krijg je te horen “reception”
Ik ben ziek geworden van het eten en toen ik kokend water vroeg om het in een kruik te stoppen werd er verwacht dat ik zou betalen voor heet water. De lichten in de badkamer doen het niet en als je de receptie belt voor zoiets komt er pas een uur later iemand helpen.
Ik vind het ongelofelijk hoe dit gaat.
Ik heb al voor een hotel switch gevraagd maar de kosten die daaraan hangen betekent gewoon dat ik net zo goed een tweede vakantie kan boeken hierna.
Op iedere mogelijke manier proberen ze geld van je te krijgen.
Ik heb de reisagent van corendon hier gesproken, ik heb gebeld naar de call center, ik heb mails gestuurd maar nergens wordt er op mijn klacht gereageerd

Ik ben tevreden als ik uit dit hotel wordt gehaald. Mijn boekingsnummer is 6908894. Ik ben er nog tot volgende week en ik hoop dat ik nu echt geholpen kan worden.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Corendon

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Corendon nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door amalsaaed64