Klacht: misleid

op 01 juli 2012 over Corendon in de categorie Online Reisbureaus

Geachte heer/mevrouw,

Op vrijdag 15 juni 2012 heb we telefonisch een last minute geboekt naar Marmaris. Op een geveven moment kreeg we als mededeling dat het al volgeboekt is, maar dat er wel een andere alternatief is. Daar stonden we open voor.. ik heb aangegeven dat ik op een centraal plek wil verblijven zodat ik kan uitgaan en kan gaan winkelen. Mij is toen geadviseerd Iassos resort en ik heb nog gevraagd of het centraal ligt volgens jullie was het erg centraal:” 20 minuten van het vliegveld en 30 minuten van Bodrum.

Maar dat is helaas niet waar want het is een anderhalf uur van Bodrum en dan moet je nog bergen op en af met allemaal gaten in de weg levengevaarlijk! Daarnaast komt de laatste bus al om 19.00 uur aan. We hebben twee kids achtergelaten en heb ook nog eens vliegangst en dit was het zeker niet waard. want als ik dat had geweten dan had ik nooit geboekt!

Daar aangekomen heb ik het doorgegeven aan de reisleidster dat dit absoluut niet is verteld, ze heeft nog voor ons gekeken naar andere hotels, 2 hotels waren wel beschikbaar maar ook niet op een centrale plek en ook nog eens extra kosten aan verbonden.

Gaarne wil ik alle extra kosten die ik heb gemaakt terug vergoed krijgen.

Graag wil zo snel mogelijk een bericht van u.

alle extra kosten vergoed krijgen

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Corendon in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Corendon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Corendon

Heeft op 24 augustus 2012 om 17:12 geantwoord

Geachte heer / mevrouw,

Er is inmiddels een inhoudelijke reactie naar de klant verstuurd.

Corendon Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door wallied