Klacht: Misleding

op 26 augustus 2016 over Bristol in de categorie Kledingwinkels

In een kop rek gelijk lijkende schoenen neerzetten met alleen ander kleuren. Prijzen op oog hoogte de laagste en andere niet zichtbaar.

Daarnaast door het winkel personeel als vuil behandeld met direct de woord keus ik ga niet in discussie. Een man die schijnbaar iets meer te zeggen had, de medewerker vroeg het nog na, we moesten maar goed kijken en ging alles negerend achter zijn kassa verder met iets voor zich zelf.

Prijs verschil retour is gestort

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bristol over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bristol in behandeling genomen

Bericht van Bristol

3 maanden geleden - De districtsmanager van het betreffende Bristol filiaal heeft de klacht in behandeling genomen.

Reactie van de melder van de klacht Etik

2 maanden geleden - De reactie van Bristol: "Volgens de filiaalmanager waren de schoenen die in de aanbieding waren allen voorzien van een folder kaartje. Niet schoenen waren niet in alle kleuren in de aanbieding. Bepaalde kleuren waren uitgesloten en daarom dan ook niet voorzien van een kaartje. Onze excuses als u dit als verwarrend heeft ondervonden." Ik ben van mening dat er dan geen bord boven mag staan met ...folder... De schoenen stonden door elkaar opgesteld. Kaartjes zitten er regelmatig niet op, hadden we alle dozen moeten open maken?

Reactie van de melder van de klacht Etik

2 maanden geleden - Klacht is opgelost, we zijn tot een oplossing gekomen! Klacht netjes behandeld en afgehandeld.

Alle klachten die gemeld zijn door Etik