Klacht: Miskoopjedeal

op 07 juli 2016 over Koopjedeal.nl in de categorie Deal-Sites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb printervullingen gekocht die later in mijn printer niet bleken te werken vanwege problemen met de vullingen zelf. Koopjedeal geeft als antwoord dat de tijd voor retour is verstreken. Maar je wilt eerst de oude vullingen opmaken voordat je de nieuwe plaatst.
Niets mee te maken had ik maar eerder moeten zijn met mijn klacht. De dame aan de telefoon begreep mijn probleem maar kon daar helaas niets aan doen.
En o ja de hulpstukken voor de multitool is weer een drama appart. Hiervoor werd ik naar een vage site verwezen door koopjedeal. Een site waar je echt geen zaken mee wilt doen. Het is dus nooit maar dan ook nooit meer bij Koopjedeal. Wat een slechte service

Gewenste Oplossing:

Wanneer men mijn rekening crediteert voor de inferieure printervullingen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Koopjedeal.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Koopjedeal.nl nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Koopjedeal.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Koopjedeal.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Koopjedeal.nl

Heeft op 12 juli 2016 om 15:17 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Cees,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Wat vervelend om te horen dat de cartridges mankementen vertonen.
Dit product wordt extern verzonden.
De expertise van de leverancier is hierin velen malen beter dan onze expertise in de cartridges.

Wij adviseren u om een retour-aanvraag te doen via www.koopjedeal.nl/klachten
Zo wordt uw klacht het snelst geëscaleerd naar de juiste leverancier.
De leverancier zal uiteraard een passende bieden voor uw klacht.

Voor de hulpstukken van de Multi-tool kunt u terecht bij Mascot-online of u kunt de afmetingen van de Multi-tool gebruiken, om zo bijpassende accessoires aan te schaffen.

Onze excuses voor het ongemak dat u heeft mogen ervaren.

Vertrouwend erop u hiermee voldoende van dienst te zijn geweest.
Heeft u vragen of opmerkingen? Mijn collega's of ik helpen u graag verder!
Bekijk de contactmogelijkheden via: www.koopjedeal.nl/contact

Met vriendelijke groeten,

Sander van de Buurt
Servicemanagement
www.Koopjedeal.nl

Alle klachten die gemeld zijn door ceesvdberg