Klacht: Miskoop Calvin Klein Boxershorts

op 05 juli 2016 over Koopjedeal.nl in de categorie Deal-Sites

Op 23 april jl heb ik 2 maal een 3-Pack Calvin Klein Boxershorts gekocht voor de prijs van € 59,90. De levering vond echter pas enkele weken later plaats. De shorts zijn van een zeer slechte kwaliteit, worden eens zo wijd bij dragen en er vallen gaatjes in. Na eindeloos contact met foto’s sturen en chatten werd gezegd dat het hier mogelijk om een productiefoutje/transportschade gaat. Voordat wij dit met zekerheid kunnen vaststellen, is het retourneren van het product essentieel. U komt enkel in aanmerking voor de garantieregeling van het product. Dit komt doordat uw retour-termijn van 14 dagen voor creditering is overschreden. Op dit product geldt een garantieregeling op technische mankementen van één jaar na ontvangst van de bestelling. U kunt het beste een retour-aanvraag doen via onze website. Dit proces kost slechts enkele minuten van uw tijd. Maar uiteindelijk werd de retouraanvraag niet geaccepteerd en hier kreeg ik niet eens bericht over.

Ik vind dat ik mijn geld terug moet krijgen. Het volgende werd mij aangeboden:
Voor het ongemak kunnen we €5,- aan spaarpunten toevoegen op uw account. We hebben dit namelijk nog niet eerder gehoord!

Ik heb 320 punten ingeleverd dat is € 21,99. Deze zouden ze me in elk geval terug moeten storten.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Koopjedeal.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Koopjedeal.nl in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Koopjedeal.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Koopjedeal.nl

Heeft op 07 juli 2016 om 16:08 geantwoord

Beste José,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Wat vervelend om te horen dat het product mankementen vertoont.
Echter het gaat in dit geval om een hygiëne product dat wil zeggen dat het product niet retour gestuurd mag worden.
Dit product staat expliciet aangegeven bij onze retour-policy. (www.koopjedeal.nl/klachten)
Tevens gaat het om een 100% origineel product.
De echtheid-verklaring kan op verzoek verstuurd worden.

Wij vinden het uiteraard vervelend dat u ontevreden bent met uw aankoop.
Echter wij kunnen enkel uit coulance een bedrag van €5,- aan spaarpunten op uw account storten.

Graag horen wij of u akkoord gaat met de bovengenoemde oplossing.

Vertrouwend erop u hiermee voldoende van dienst te zijn geweest.
Heeft u vragen of opmerkingen? Mijn collega's of ik helpen u graag verder!
Bekijk de contactmogelijkheden via: www.koopjedeal.nl/contact

Met vriendelijke groeten,

Sander van de Buurt
Servicemanagement
www.Koopjedeal.nl
E. info@koopjedeal.nl
T. 0320-417539

Heeft op 24 juli 2016 om 14:24 geantwoord

Een slechte oplossing. Ik ben er zeker van dat het geen originele Calvin Klein Boxershorts zijn. Ik vind dit een bijzonder slechte oplossing. En men doet niet wat men zegt.

Alle klachten die gemeld zijn door Josephina76