Klacht: Mishandeld

op 24 april 2017 over Sandra Hair and Beauty Centre in de categorie Kappers

Ik ben een tijdje terug met mijn moeder naar sandra geweest voor mijn haar verven daar had ik 226 Euro betaald met een aantal producten voor het haar. Ik moest na een tijdje me uitgroei verven ze zei dat het ongeveer 60/80 euro zou kosten. Ik ben 22 april 2017 bij haar geweest voor de uitgroei. Er was een afrikaanse dame , die mijn haar had gedaan en ik had duidelijk gezegd dat ik alleen voor de uitgroei kwam, maar ze had mijn hele haar gedaan en ze had mij te lang gelaten met de blondeermiddel en mijn hele hoofd en oor is beschadigd. Ik zie er niet uit, ik schaam me voor mijn vrienden en op school . Ik moest 120 euro betalen., terwijl het niet eens mijn schuld was. Ik eis schade vergoeding van Sandra . Ik ben 18 jaar man, die dame moest rennen om mijn haar te wassen, ik ben echt helemaal overstuur. Sandra heeft altijd een grote mond dat ik het zelf wilde. Maar het is toch duidelijk dat niemand bij haar wil werken. Zoveel dames hebben al ontslag genomen bij haar. Er moet een inspectie plaats vinden in haar Salon.

Ik zou tevreden zijn, als ik met de hoop naar de kapper gaat dat ik er mooi eruit komt, maar dit is gewoon te erg. En mijn geld vind ik ook heel erg, was mijn spaargeld .

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Sandra Hair and Beauty Centre

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Sandra Hair and Beauty Centre nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ragheni