Klacht: miscommunicatie en planning

op 02 juli 2017 over HTM in de categorie Openbaar Vervoer

Za. 1 /7 vanuit Houtwijk naar Leidscheveen.
(Oude Haagweg – Oude Middenweg).
Normaal ong. 3 kwartier.

Om 14.10 uur op lijn 2 gestapt richting Leidschenhage. Op CS geconfronteerd met het feit dat deze niet doorreed ivm werkzaamheden. Naar bus 73 op het busplatform.
Na ruim een kwartier gewacht te hebben, terwijl 73 er staat richting Stuyvesantstraat en weer opstappen op het vervolg van lijn 2 richting Leidschenhage.
Aangekomen op Leidschenhage overstappen op lijn 19. Deze reed natuurlijk net weg. Weer een kwartier wachten. Uiteindelijk na bijna twee uur op bestemming.

’s Avonds weer terug naar huis.
Lijn 19 ri. Leidschenhage, weer op lijn 2 en uitstappen op weer op de bus.
Aangekomen op CS rijdt lijn 2 net weg, dus wachten.
Een HTM informatiemedewerker geeft aan dat er nog een lijn 2 komt. Het is dan rond kwart over 12.
Zeker nog 20 minuten gewacht. Geen lijn 2, dus uiteindelijk op lijn 4 gestapt richting Grote Markt.
Daar uitgestapt en te horen gekregen dat er geen tram meer reed richting Loosduinen / Oude Haagweg. Het was toen iets voor 1 uur. Een medewerker van de HTM / beveiliging geeft aan dat om 2 uur de nachtbus rijdt.
Uiteindelijk een taxi ( € 18,00) moeten nemen om omstreeks 01.50 uur thuis te zijn.

Al met al een lange tijd onderweg door slechte aansluiting op diverse lijnen en slechte voorlichting.

M.A. Jansen / 0652507911.

lijkt mij duidelijk.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over HTM

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over HTM nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door jans.mars@gmail.com