Klacht: Miscommunicatie

op 21 oktober 2015 over Adecco in de categorie Uitzendbureaus

Hallo

Mijn klacht over Adecco is het volgende ik werd bij een bedrijf geplaatst waar wel het fysiek zwaar was nadat ik ander half week bij het bedrijf werkte kreeg ik ontzettend veel last van mijn rechter pols en ik kon er geen fysiek werk meer mee verrichten. Ik melde mij dinsdag morgen ziek ik ben verder de hele week thuis gebleven omdat me pols gewoon te zeer deed, Op donderdag wordt ik gebeld dat ze twijfelde of ik het werk wel aankon en dat het werk voor mij zou stoppen na vrijdag ik heb toen aangegeven het te begrijpen en hij zei dat ik de vrijdag nog wel kon werken en ik gaf aan dat ik nog te veel last had maar dat ze me vanaf maandag wel mochten inplannen voor flexwerk bij een ander bedrijf. Ik werd die dagen niet gebeld en woensdag keek ik op de bank en zag ik dat ik maar 2 dagen betaald had gekregen wat er normaal 1 gewerkte + 3 ziektedagen moest zijn dus ik bel naar mijn desbetreffende contact persoon en vroeg wat er aan de hand was en hij zei ja ik heb je weer beter gemeld omdat je zei dat je vrijdags wel bij het andere bedrijf wou werken en hij zei ja dat is dan miscommunicatie geweest en er kon niks meer aan gedaan worden toen gaf ik aan ik wel de gereserveerde uren betaald wilde krijgen de week erop hij zei dat is goed. Nu vandaag bel ik na Accedo toe want ik heb nog geen geld ontvangen of er wel betaald is en ik krijg te horen dat er niks betaald is en dat ik dat het zelf moest doen in ad-time en dit zal zeker wel de 2e misccommunicatie zijn dan voor mij is het ook genoeg geweest en ik wil gewoon zsm de 2 ziektedagen wat die mij heeft afgenomen ( miscommunicatie) + de gereserveerde uren wat ik nog heb openstaan ( 2e miscommunicatie)

Zsm de 2 ziektedagen betaald krijgen + reserveringen

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Adecco over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Adecco in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Adecco een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Adecco

Heeft op 19 januari 2016 om 13:30 geantwoord

Klacht overgedragen aan vestiging en opgelost.

Heeft op 30 november 2016 om 18:10 geantwoord

Ik heb nooit de 2 ziektedagen betaald gekregen dus dat hun zeggen dat het opgelost is vind ik wel een beetje raar

Alle klachten die gemeld zijn door maarten mulstege