Klacht: Misbruik 143710

op 11 oktober 2017 over Caiway in de categorie Alles-in-1

Ik heb voor twee weken terug een iT er bij de computer gehad komt er niet uit heeft gebeld en er stondt poort 22open heeft hem dicht gezet wou de foto stuuren maar dat wou niet weer gebeld met caiway de man aan de tel zij dat het goed kwam nu weer bericht gehad ik ben er nu echt klaar mee krijg ik ook nog een iertante medewerker aan de tel moest een foto stuuren ik kan niet met de computer omgaan maar dat begrijpen jullie niet als ik nu weer zo ’n brief krijg stap ik weer over op de KPN ik ben niet van plan weer 35 € daar voor uit te geven

Ik ben tevreden als dat gedonder afgelopen is nog nooit een probleem met KPN gehad nog geen maand met jullie en is alraak de medewerker zij nog dat ie dat ook niet begreep waarom de foto niet kon stuuren hij maakte er een aan tekening van kwam goed dus niet

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Caiway over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Caiway in behandeling genomen

Bericht van Caiway

2 maanden geleden - Goedemiddag Dhr. Booij, Zojuist hebben wij elkaar telefonisch gesproken. Wij hebben het volgende met elkaar besproken: Er is een virus in uw netwerk aanwezig, waardoor er misbruik gemaakt word van uw verbinding. U heeft er al iemand bijgehaald die de router instellingen voor u heeft aangepast en uw computer gescand heeft. Helaas is uit onze gegevens gebleken dat er nog steeds misbruik gemaakt wordt van uw verbinding, ondanks uw pogingen om het op te lossen. Dit betreuren wij ten zeerste. Wij schrijven u dan ook niet aan om u dwars te zitten, maar om u te beschermen, omdat u slachtoffer bent van een virus op uw netwerk. Ook heb ik u uitgelegd dat als u de verbinding weer bij KPN onderbrengt, hun dezelfde meldingen gaan krijgen. Het zit namelijk in uw eigen installatie. Het enige wat wij willen is dat het opgelost gaat worden voor uw veiligheid. U gaf in het gesprek ook aan dat u de computer alleen voor Marktplaats gebruikt. Echter is het zo dat zolang u gebruikt maakt van internet, uw systemen vatbaar zijn voor virussen. Wij hebben met elkaar afgesproken dat u de installatie nogmaals na laat kijken door een it-er. De persoon in kwestie zal op de locatie contact opnemen met ons. Op deze manier hopen we natuurlijk dat het opgelost gaat worden. Mijn excuses voor het ongemak. Ik ga er vanuit u zo voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Mylène Caiway Webcare Team

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Caiway een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Caiway

Heeft op 11 oktober 2017 om 15:23 geantwoord

Heeft op 11 oktober 2017 om 16:09 geantwoord

Gesprek gehad maar nog niet opgelost vrijdag komt de it er

Bericht van Caiway

2 maanden geleden - Goedemiddag Dhr. Booij, Dat klopt, echter is de afdeling internet veiligheid de plaats om contact mee te houden hierover. Wat wij vanuit hier voor u kunnen betekenen, is gedaan. Zij zijn te benaderen via internetveiligheid@caiway.nl en helpen u graag verder als u tussentijds vragen heeft. De oplossing is duidelijk. Er moet gescand gaan worden. De klacht zal verder behandeld worden door de desbetreffende afdeling. Met vriendelijke groet, Mylène Caiway Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door D Booij