Klacht: Versnelde levering?

DerrickPutten op 30 januari 2013 over MiniInTheBox.com in de categorie Internetshops - Gadgets

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 6 december heb ik de goederen besteld en direct betaald. Er zou een versnelde levering (3 tot 5 werkdagen) plaatsvinden. Na diverse vragen en het escaleren via een supervisor van hun klantencentrum hoor ik nu helemaal niets meer. Ik ben bang dat ik mijn bestelling helemaal niet meer ga zien.

Gewenste Oplossing:

Ik zag graag dat mijn bestelling alsnog geleverd wordt, anders wil ik mijn geld terug.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door MiniInTheBox.com in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat MiniInTheBox.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MiniInTheBox.com

Heeft op 13 augustus 2013 om 10:44 geantwoord

Geboden Oplossing:

"Beste klant,

Wij hebben het probleem reeds opgelost en tevens uw ticket beantwoord. Als u nog overige vragen hebt, vragen wij u vriendelijk om een nieuw ticket in te dienen bij 'Mijn Bestellingen' op onze site.

Met vriendelijke groet,

De klantenservice
Lightinthebox/Miniinthebox"

Alle klachten die gemeld zijn door