Klacht: Nog steeds geen levering

Opnieuw op 23 januari 2013 over MiniInTheBox.com in de categorie Internetshops - Gadgets

Op 15 December is mijn bestelling met bulkairmail verzonden. Op 23 januari nog niets ontvangen. Dit is ver buiten de door hun gestelde levertijd.

Opnieuw verzenden met een track&trace nummer.

11 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door MiniInTheBox.com in behandeling genomen

11 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat MiniInTheBox.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MiniInTheBox.com

Heeft op 05 februari 2013 om 03:19 geantwoord

"Beste klant,

We vinden het erg vervelend om te horen hoe uw bestelling bij MinInTheBox is verlopen. Onze welgemeende excuses voor het probleem en veroorzaakte ongemak.

Wij hebben uw bestelling gecontroleerd. Het is niet normaal dat u uw pakket nog niet hebt ontvangen. Wij kunnen u verschillende mogelijke oplossingen aanbieden, waaronder een gratis herverzending. Wij hebben zojuist een email naar u gestuurd met daarin meer informatie over uw bestelling en een voorstel tot oplossing. Mocht u hierover nog verdere vragen hebben, dan kunt u contact met ons opnemen in een antwoord op de verstuurde e-mail.

De Klantendienst
MiniInTheBox
"

Reactie van de melder van de klacht

11 jaren geleden - De status is nu opgelost maar helaas nog niet. Na een reactie van het bedrijf heb ik nog steeds mijn spullen niet. Ik hoop dat ze nu wel leveren.

Alle klachten die gemeld zijn door