Klacht: niks ontvangen

op 24 februari 2014 over MiniInTheBox.com in de categorie Gadgets

ik heb op 16 januari 2014 een bestelling gedaan volgens de gegevens moest het voor 14 februari 2014 binnen zijn maar dit is niet het geval!!
we zijn ondertussen op 19 februari beland en ik heb nog steeds niks ontvangen!

ik ben tevreden als ik mijn bestelling of mijn geld terug krijg

5 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar MiniInTheBox.com over deze klacht.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door MiniInTheBox.com in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat MiniInTheBox.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MiniInTheBox.com

Heeft op 09 mei 2014 om 09:59 geantwoord

Beste Dees,

We vinden het erg vervelend om te horen hoe uw bestelling bij MinInTheBox is verlopen. Onze welgemeende excuses voor het probleem en veroorzaakte ongemak.

Wij hebben uw bestelling gecontroleerd en gezien dat het probleem reeds enige weken oud is. Onze welgemeende excuses voor het niet eerder behandelen van dit vraagstuk op Klacht.nl. Mochten we u alsnog ergens mee kunnen helpen, dan doen wij dat uiteraard direct en met plezier. In het geval dat u nog overige vragen, problemen of klachten hebt, vragen wij u vriendelijk om een nieuw ticket in te dienen bij 'Mijn Bestellingen' op onze site.

Hieronder hoe u een ticket kunt indienen en lezen:

Marianne

MiniInTheBox

Alle klachten die gemeld zijn door Deesfaber