Klacht: niet uitvoeren oplossing na wanprestatie ‘Mini in the Box’

RJHop op 29 januari 2013 over MiniInTheBox.com in de categorie Internetshops - Gadgets

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb al eerder met mijn klacht op deze website gestaan. Naar aanleiding daarvan kreeg ik van Mini in the box de keuze uit drie oplossingen. Nadat ik dezelfde dag al een keus had gemaakt, is het nu al twee weken radiostilte bij Mini in the box. Zelf op een herhaalde oproep hebben ze niet gereageerd. Het gevoel dat ik hier belazerd wordt, groeit met de dag…

Gewenste Oplossing:

Terugbetaling van de door mij uitgevoerde betalingen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door MiniInTheBox.com in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat MiniInTheBox.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MiniInTheBox.com

Heeft op 13 augustus 2013 om 10:45 geantwoord

Geboden Oplossing:

"Beste klant,

Wij hebben het probleem reeds opgelost en tevens uw ticket beantwoord. Als u nog overige vragen hebt, vragen wij u vriendelijk om een nieuw ticket in te dienen bij 'Mijn Bestellingen' op onze site.

Met vriendelijke groet,

De klantenservice
Lightinthebox/Miniinthebox"

Alle klachten die gemeld zijn door